برگزاری دومین دوره از مسابقات تیراندازی گرامیداشت هفته دولت در هندیجان

دومین دوره از مسابقات تیراندازی گرامیداشت هفته دولت با معرفی نفرات برتر در بخش آقایان و بانوان در شهرستان هندیجان پایان یافت.

فاطمه دنیاری نائب رئیس هیات تیراندازی شهرستان هندیجان اظهار داشت: دومین دوره مسابقات تیراندازی گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیات های ورزشی برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات بیش از ۴۰ تیرانداز با تفنگ بادی و در دو بخش آقایان و بانوان در سالن هیات تیراندازی با هم به رقابت پرداختند.

ایشان خاطر نشان کرد: در بخش آقایان رضا خسروی با ۸۷ امتیاز و علی چاروسایی با ۸۳ امتیاز احراز مقام اول و دوم و در بخش بانوان نیز الهه قجری و اکرم چاروسایی به ترتیب با ۷۲ و ۷۰ امتیاز عنوان های اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

او اضافه کرد: مراسم اهدای جوایز به نفرات برتر دومین دوره مسابقات تیراندازی گرامیداشت هفته دولت با حضور رئیس و مسئول امور بانوان اداره ورزش و جوانان، رئیس هیات تیراندازی و جمعی دیگر از مسئولین هیاتهای ورزشی برگزار و به رسم یادبود به نفرات برتر لوح تقدیر و جوایزی اهدا گردید.

نائب رئیس هیات تیراندازی هندیجان در پایان گفت: هدف از برگزاری مسابقات تیراندازی در شهرستان ایجاد یک فضای فرهنگی و ورزشی بین شرکت کنندگان، ترویج صمیمیت و دوستی و ایجاد روحیه شادابی و نشاط در بین مردم و ورزشکاران میباشد.

۳

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *