رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اندیمشک: پیام غدیر به درستی در جهان اسلام درک نشده است

خورنا_ حجت‌الاسلام سعید علی پور ظهر امروز در نشست شورای اداری اندیمشک اظهار کرد: در حوزه جشن عید سعید غدیر خم و تبیین پیام غدیر به خوبی در جهان اسلام کار انجام نشده است.

وی افزود: کلیه هیات، کانون‌های فرهنگی، دستگاه‌های اداری شهرستان باید با توجه به اهمیت جایگاه غدیر در مسیر تبعیین واقعه غدیر خم و آگاهی جامعه از زوایای پیدا و پنهان از نگاه جامعه اسلام با اقدامات فرهنگی برنامه ریزی شده گام بردارند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اندیمشک با تاکید بر لزوم اقدام فرهنگی در مسیر تببین واقعه غدیر گفت: پیام غدیر به درستی در جهان اسلام درک نشده است.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی و نهادها در نظام اسلامی در مراسمات به ویژه عید سعید غدیر خم پیش قدم بوده و با اجرای اقدامات فرهنگی پیام‌های غدیر خم را برای خانواده‌ها تبیین کنند.

علی پور تصریح کرد: اگر جهان اسلام درک درستی از واقعه غدیر خم داشت، امام علی (ع) سال‌ها خانه‌نشین نبودند، ظلم در حق جهان اسلام نمی‌شد و واقعه عاشورا و انحرافات دیگر در طول تاریخ به وجود نمی‌آمد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: خطبه نبی مکرم اسلام (ص) بیانگر جایگاه و اهمیت غدیر خم و تبیین فرازهای خطبه غدیر راه‌گشای بسیاری از مشکلات در جهان امروز می‌شود.

انتهای پیام/