صدور دستور قضایی قطعی مبنی بر تخلیه دفتر نهاد نماینده شوشتر از موقوفه مسجد میرشکار

خورنا_ با انتصاب آیت الله رئیسی در جایگاه ریاست قوه قضائیه، روند برخورد با مفاسد اقتصادی رنگ و بویی تازه بر خود گرفته است. تأسی ایشان به فرمایشات ارزشمند و قابل تأمل رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مقابله با هرگونه فساد و رانتخواری در هر جایگاه و عنوان، عزم قاضی القضات نظام و زیرمجموعه تحت امر را در برخورد با مفاسد اقتصادی راسخ تر از هر زمان دیگری نموده است.

به همین جهت شعبه سوم دادگستری دارالمومنین شوشتر، ضمن بررسی اسناد و مدارک متقن ارائه شده از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شوشتر، نظر به تخطی از مفاد قرارداد فی مابین اوقاف و آ.پ از طریق تغییر کاربری ملک موصوف و واگذاری غیرقانونی به نهاد نماینده شوشتر ، یک فقره رای قطعی در خصوص تخلیه و استرداد موقوفه مسجد میرشکار.به شماره پرونده ۹۸۰۹۹۸۶۱۶۶۶۰۰۴۳۹ مورخ ۲۴\۰۴\۹۸، تحت پلاک ۲\۵۱۱۲ بخش یک شوشتر به نشانی خیابان امام خمینی(ره)، صادر گردید.

این اقدام سراسر مبارک و فرخنده ی دستگاه قضایی در شهرستان شوشتر را به فال نیک گرفته و ضمن تقدیر و عرض خدا قوت خدمت مسئولان سابق و کنونی اوقاف شهرستان و سایر دست اندرکاران این پرونده، به مسئولان قضایی نیز بطور ویژه دست مریزاد گفته و آرزوی توفیق روزافزون در برخورد انقلابی و کوبنده با سایر پرونده های زمین خواری و موقوفه خواری و غصب موقوفات را از خداوند منان مسئلت دارد.

همچنین از ضابطان قضایی در نیروی خدوم انتظامی نیز بطور عاجزانه مستدعی ست، این همیت، تلاش و همدلی دستگاه های دست اندرکار در صدور حکم مذکور را قدر دانسته و با اجرای حکم صادره، به بارور شدن بذر امید در مقابله با مفاسد اقتصادی که دغدغه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز می باشد، جامه عمل بپوشانند.

جمعی از شهروندان مدافع حقوق شهروندی شوشتر

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *