فحاشیِ معاون فرهنگی دانشگاه خاتم الانبیا(ص) بهبهان به دبیر انجمن اسلامی دانشجویان این دانشگاه

 

?چند تشکل دانشجویی دانشگاه خاتم الانبیا بهبهان در نامه ای به رئیس جمهور، خواستار عزل سید سعید میری، معاون فرهنگی این دانشگاه شده اند.

?در بخشی ازین نامه آمده است؛ میری اسناد فعالیت های تشکل های اصلاح طلب را به تشکل های جریان مقابل داده است.
?خبرنگار خورنا به سراغ سامان میری، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان(نزدیک به جریان اصولگرا) دانشگاه خاتم الانبیا بهبهان رفته است تا شرح ماوقع را از وی جویا شود .
?سامان میری به خبرنگار‌خورنا گفت: بعد از این قضایا اعضای شورای مرکزی را تحریک به استیضاح من کردند. این استیضاح مسئله ای است درون تشکیلاتی و باید قبل از آن مطابق قانون نظرم را جویا می شدند و سپس اقدام می‌کردند، ولی معاون فرهنگی دانشگاه، اعضای شورای مرکزی تشکل را در دفتر فرهنگی جمع کرد و از آن‌ها امضا و اثر انگشت گرفته که اینجانب را استیضاح کنند.
?وی افزود: البته این نامه باید مورد تایید هئیت نظارت قرار بگیرد که البته تاکنون این اقدام صورت نگرفت.
?سامان میری گفت: معاون فرهنگی، بعد از امضای نامه به ریاست جمهور به بنده در دفتر‌ فرهنگی فحش ناموسی داد و خطاب به من گفت؛ اگر نطفه حلال بودی پای آن نامه را امضا نمی‌کردی.
?گفتنی است سید نژاد رییس این دانشگاه روزه سکوت گرفته و تاکنون اظهار نظری در خصوص این موضوع مهم نکرده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس متاسفم برای این خبرگزاری که برای چندتا لایک هر خبر کذبی به دستتون میرسه رو بی هیچ تحقیقی درج میکنید .راستی ای دانشجوی نزدیک به اصولگرایان چطوری داره سنگ اصلاحطلبان رو به سینه میزنه فکر کنم هم از توبره میخوره هم از آغل
  • محمد دکتر سید سعید میری اهل فحاشی نیست ساسان میری برای دیده شدن هر کاری رو نکن
    • ناشناس دقیقا ایشون نمونه ادب ونزاکت هستن
  • ناشناس بار اولش نیست بار ها فهاشی کرده، الان صداش داره در میاد
    • ناشناس اول سواد نوشتن یاد بگیر بعد بیا پیام بنویس
  • احمد میری ریاکار کاسه لیس اصلاح طلبها و بهبهانی هائه که دولت چند ماه دیگه که تموم شد میزنن در... و شوتش میکنن.... میری پاهای خسته اصغری پری و سیدنژاد را ماساژ میده