شورای پژوهش و فناوری سازمان منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر تشکیل شد

خورنا: با صدور حکمی از طرف مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، اعضای شورای پژوهش و فناوری این سازمان منصوب شدند.

به گزارش خورنا به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویزه اقتصادی پتروشیمی، علی یزدانی، طی احکام جداگانه دبیر و ۴ عضو شورای پژوهش و فناوری این سازمان را منصوب کرد.

بر اساس این احکام حسن میناوی مدیر انرژی، به عنوان دبیر، مسعود باهری مدیر اداری و مالی، علیرضا شیرعلی مدیر بهره برداری، محسن کریمی دولت آبادی، رئیس امور مهندسی و غلامرضا کشکولی، سرپرست امور HSE به عنوان اعضای این شورا انتخاب شدند.

سیاست گذاری و تعیین اولویت ها، بررسی و تایید برنامه های راهبردی بلند مدت و کوتاه مدت پژوهشی، تعیین سازوکارها به منظور روان سازی فعالیت های پژوهش و فناوری، بررسی و تصویب پیشنهادات ارائه شده از سوی “کارگروه پژوهشی سازمان”، بررسی پیشرفت طرحهای پژوهشی در حال اجراء و بررسی گزارشهای مالی و تامین اعتبار انجام طرحها از مهمترین وظایف شورای پژوهش و فناوری سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی است.

واحد پژوهش سازمان منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر در اردیبهشت ماه ۱۳۹۰ تشکیل و تا پایان اولین سال فعالیت خود توانست با ثبت ۴۴ پروژه ی پژوهشی در وزارت نفت مقام اول را به نام خود ثبت کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *