باشگاه نفت مسجدسلیمان جریمه نقدی شد

باشگاه نفت مسجدسلیمان جریمه نقدی شد
 باشگاه نفت مسجدسلیمان از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه شد.

به گزارش پایگاه خبری خورنا، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص بازی تیم‌های نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن اصفهان در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال تشکیل جلسه داد و آرای زیر را در خصوص این مسابقه صادر کرد.

* از سوی تماشاگران تیم نفت مسجدسلیمان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور، عوامل دیگر تیم‌ها، پرتاب نارنجک و ورود یکی از لیدرها به داخل زمین پس از پایان مسابقه رخ داد. این تیم به ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رای قابل تجدی نظر است)

* علیرضا منصوریان سرمربی ذوب آهن به دلیل رفتار غیر ورزشی و اهانت به داور که منجر به اخراجش شد و پس از اخراج به نماینده فدراسیون اهانت و فحاشی کرد به سه جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رای قابل تجدی نظر است)

* وحید محمدزاده بازیکن تیم ذوب آهن به دلیل اهانت به داور که از بازی اخراج شد به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. (این رای قابل تجدی نظر است)

* محمد خرمگاه مربی تیم ذوب آهن به دلیل اظهارات کذب نسبت به نماینده فدراسیون در کنفرانس خبری به توبیخ کتبی و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

شایان ذکر است، دیدار تیم‌های نفت و ذوب آهن در آخرین شب از مسابقات دوره هجدهم لیگ برتر با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *