ارتقای سرانه خدماتی و فرهنگی محلات آبادان

خورنا : محمودرضا شیرازی اظهار داشت: با اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده در سال جاری، سرانه‌های بخش‌های خدماتی و فرهنگی محلات آبادان افزایش قابل توجهی خواهد داشت.
به گزارش خورنا وبه نقل از فارس، وی افزود: در حال حاضر طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی منطقه در حال پیشرفت بوده و روند رشد آنها در حال افزایش است.
شهردار آبادان بیان کرد: احداث زمین‌های تفریحی، ورزشی و ایجاد فضای سبز از جمله‌ برنامه‌های در حال انجام است.
وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی و تفریحی انجام شده گفت: احداث زمین‌های ورزشی و فوتبال در کوی ولیعصر، کوی ملت و همچنین پارک محله‌ای فیه در راستای توسعه ورزش به‌ویژه فوتبال منطقه انجام شده است.
به گفته شیرازی فراهم آوردن امکانات رفاهی به‌مراتب می‌تواند اوقات فراغت بهینه را برای جوانان و نوجوانان آبادانی رقم بزند.
وی با بیان اینکه حرکت‌های بسیار خوبی در منطقه دو انجام شده گفت: در همه کارها و امور اولویت اول شهروندان بوده و تنها رضایت خاطر آنها مهم و مشوق کار مسئولان است.
شهردار آبادان با اشاره به اینکه در اجرای پروژه‌های عمرانی، دقت، سرعت و کیفیت باید ملاحظه شود تصریح کرد: روند انجام پروژه‌های نیمه‌تمام باید در شهرستان به سرعت پیش رود تا در زمان مقرر افتتاح شوند.
وی با اشاره به اینکه نگاه رضایتمند شهروندان خستگی را تن مسئولان دور می‌کند، خاطرنشان کرد: بخش مدیریت در اجرای پروژه‌های بسیار مهم و قابل تأمل است که باید همواره مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
شیرازی گفت: امیدواریم با برنامه‌های در حال انجام به‌زودی شاهد پیشرفت این شهر به معنای واقعی و بنیادی باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *