امام جمعه شهر چمران:

دستگاه قضایی بندر ماهشهر مشکل مسکن مهر شهر چمران را حل کند/ ظالم آزادانه در شهر می‌چرخد و برای مظلوم حکم جلب صادر می‌شود

امام جمعه شهر چمران گفت: از مسئولان قضایی شهرستان می‌خواهیم مشکلات مسکن مهر شهر را حل کنند. ظالم دارد در شهر آزادانه می‌چرخد و حکم جلب مظلوم صادر می‌شود، این را هیچکس قبول نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری خورنا از بندر ماهشهر، حجت‌الاسلام سیدمنتصر هاشمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر چمران با اشاره به مشکلات مسکن مهر این شهر، اظهار کرد: از مسئولان قضایی شهرستان می‌خواهیم مشکلات مسکن مهر شهر را حل کنند. بیش از ۱۰۰ خانواده از دو تعاونی بعد از هشت سال درگیر مسکن خود هستند، این مشکلات چه موقع باید حل شود؟

وی افزود: ده‌ها خانواده تعیین واحد شدند، وام به نام خودشان گرفته شده و ماه‌هاست در حال پرداخت قسط بوده و از هیئت مدیره برگ تسویه حساب دارند، حالا تعجب‌آور است می‌گویند باید بابت بدهی دیگران که ربطی به ساکنان ندارد باید خانه خود را پس و تحویل بدهند.

خطیب جمعه شهر چمران متذکر شد: کجای این موضوع قانون است؟ این خودش ظلم و ستم فاحش است، ظالم دارد در شهر آزادانه می‌چرخد و حکم جلب مظلوم صادر می‌شود، این را هیچکس قبول نمی‌کند.

هاشمی اضافه کرد: بنده دستگاه قضای شهرستان را دستگاهی دلسوز می‌دانم. مسئولان دستگاه قضایی بندر ماهشهر بابت این مسأله چند جلسه برگزار کردند اما هنوز مشکل حل نشده، لذا تقاضا داریم موضوع را یکسره و تمام کرده و این خانواده‌های بی‌تقصیر را از سردرگمی و بلاتکلیفی در بیاورند.