بیستمین روز حضور پرسنل زحمتکش شهرداری بندرماهشهر در منطقه سیل زده حمیدیه

پس از وقوع سیل در خوزستان شهرداری بندرماهشهر با بسیج امکانات امداد رسانی به مناطق سیل زده را آغاز کرد.

مهدی همتی، دبیر ستاد بحران شهرداری بندرماهشهر اظهار کرد: پس از وقوع سیل در مناطق مختلف استان خوزستان، شهرداری بندرماهشهر با تدابیر شهردار محترم کمک های مالی ، تجهیزاتی و نیروی انسانی خود را به مناطق سیل زده آغاز کرد.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از ۸۰۰میلیون ریال اقلام مصرفی شامل مواد خوراکی، بهداشتی و شوینده به صورت پکیج های آماده به مناطق سیل زده ارسال شده است. از امکانات موتوری شهرداری نیز مواردی همچون لودر ، کمپرسی، تریلر و بیل مکانیکی در اختیار شهرهای سیل زده قرار گرفته است.

دبیر ستاد بحران شهرداری بندرماهشهر ادامه داد: ده ها هزار کیسه خالی تهیه و با مساعدت شهروندان، تعدادی از آنها به صورت کیسه های خاک بسته بندی و جهت ایجاد سیل بند به مناطق سیل زده ارسال شد.

همتی ادامه داد: شهرداری بندرماهشهر در منطقه سیل زده حمیدیه یک کمپ اسکان را تحت مدیریت دارد که حدودا ۵هزار نفر را در آن اسکان داده است. برای این کمپ نیز یک ماشین مکانیزه حمل زباله، یک دستگاه واتر جت جهت تنظیفات ، ۸ کارگر خدماتی ، و یک دستگاه خودروی آتش نشانی ارسال که هم اکنون مشغول خدمت رسانی هستند.

دبیر ستاد بحران شهرداری بندرماهشهر افزود: در امداد رسانی های اخیر تمامی واحد های شهرداری از جمله واحد های دفتر فنی، حمل و نقل، موتوری، آتش نشانی،خدمات و مهندسین محترم شهرداری به دستور شهردار محترم بندرماهشهر همگی یک دل برای امدادرسانی پای کار آمدند و به مناطق سیل زده خدمت رسانی کردند.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *