معاون آموزشی آموزش و پرورش رامشیر اعلام کرد:

پوشش بیش از ۷۰۰ دانش آموز رامشیری در “طرح شناسایی و پیگیری وضعیت آموزشی دانش آموزان لازم التوجه

خورنا – فرزاد شعبانی

معاون آموزشی آموزش و پرورش رامشیر از پوشش ۷۵۷ دانش آموز دوره ابتدایی این شهرستان در “طرح شناسایی و پیگیری وضعیت آموزشی دانش آموزان لازم التوجه” خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا رامشیر به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش رامشیر، احمد شریفی اظهار داشت: محدوده زمانی اجرای این طرح از مهرماه تا اردیبهشت ماه هر سال تحصیلی است که دانش آموزانی با مشکلات اختلال یادگیری را پوشش می دهد.
 
وی با بیان اینکه “طرح شناسایی و پیگیری وضعیت آموزشی دانش آموزان لازم التوجه” در ۵ مرحله انجام می شود، گفت: مرحله برگزاری کارگاه های آموزشی و نظارت و ارزیابی مدارس پس از مرحله شناسایی دانش آموزان لازم التوجه بر اساس آزمون های عملکردی، کتبی، شفاهی و ارزشیابی کیفی-توصیفی انجام می شود.
 
شریفی با اشاره به شناسایی ۱ هزار و ۵۷ دانش آموز دوره ابتدایی شهرستان رامشیر در “طرح شناسایی و پیگیری وضعیت آموزشی دانش آموزان لازم التوجه” یادآور شد: پس از فرایند نظارت، ارزیابی و آموزش این دانش آموزان تعداد آن ها به ۳۰۰ نفر رسید که نشان از موفقیت اجرای این طرح در شهرستان رامشیر دارد.
 
معاون آموزشی آموزش و پرورش رامشیر در پایان با تاکید بر اینکه اولویت اجرای این طرح با مدارس مناطق روستایی و عشایری است، خاطرنشان کرد: آموزگاران علاقه مند به امر آموزش در قالب طرح خیرین آموزشی، دانش آموزان لازم التوجه را به صورت رایگان آموزش می دهند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *