روحانی مردم خوزستان را آچمز کرد!

یکی از مخاطبین خورنا نوشت: در حالی که همه منتظر مواخذه استاندار توسط روحانی بودند، رئیس جمهور روحانی در شورای بحران خوزستان افتخار کرد که استاندار خوزستان ۳۳ روز به خانه اش نرفته است. این در حالی است که هزاران هزار خوزستانی در اثر سیلاب بی تدبیری مسئولین تراز اول استان، بی خانمان شدند و حالا حالاها نمی توانند به خانه و کاشانه شان بروند.

آقای روحانی به استاندار افتخار می کنید؟ به کسی که بخاطر مد اکبر شرایط فوق العاده اعلام می کند افتخار می کنید؟ به کسی که دقیقه ی ۹۰ دستور رهاسازی آبهای عظیم ترین سدهای خاورمیانه را صادر کرد و خوزستان را غرق سیلاب کرد، افتخار می کنید؟ به کسی که دارد بحران سیلاب را شهر به شهر انتقال می دهد افتخار می کنید؟

آقای روحانی سیلاب را از قاب تلوزیون تماشا کردید و حالا میگویید نعمات این سیل بی تدبیری، بزرگتر از خسارات آن بود؟

آقای روحانی اگر به ما نمیگویید می خواهید بذر یأس در بین مردم بپاشید، خواستم یادآوری کنم که گرمای جانسوز خوزستان در راه است و هنوز هزاران کودک و پیر و جوان زیر چادرهای هلال احمرند‌.

خواستم یادآوری کنم هزاران نفر از خوزستانی ها درگیر مشکلات بهداشتی ناشی از پس ماندگی آب و فاضلاب هستند.

خواستم یادآوری کنم حالا که سیل آمده شرایط برای شیوع سالک مهیا شده است.

خواستم یادآوری کنم با گرم شدن هوا، خطر شیوع بیماری های عفونی عزیزان خوزستان را تهدید می کند.

آقای روحانی، به چه چیز این استاندار افتخار کردید؟ فاصله استانداری تا خانه استاندار ۵ دقیقه است. کاش آقای استاندار تمام ۳۳ روز را در خانه اش می‌نشست اما تصمیمات درست و مدبرانه ای میگرفت تا شهر به شهر زیر آب نرویم.