انهدام باند ۴نفره حرفه ای سرقت منزل توسط پلیس بهبهان

خورنا | پدرام کسائی:  فرمانده انتظامی بهبهان از دستگیری ۴سارق حرفه ای وکشف ۱۱ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خورنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “رضا پاپی” درتشریح جزئیات این خبرگفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در برخی مناطق شهرستان بهبهان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۱ با تحقیقات تخصصی و گشت زنی هدفمند، یک باند ۴ نفره حرفه ای عامل آن سرقتها را شناسایی کرده و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان بهمراه تعدادی از اموال مسروقه دستگیر کردند.

سرهنگ پاپی تصریح کرد: آن متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۱ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان در پایان با اشاره به اینکه توجه به توصیه ها و هشدارهای پلیس موجب ناکام ماندن سارقان و بزهکاران در رسیدن به اهداف شوم شان می شود، از شهروندان خواست در صورت مشاهده افراد مشکوک مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس نصب قفل، در، حفاظ، دوربین و آلارمهایی که متقلبانه ضد سرقت نامیده میشوند باعث پیشگیری یا سخت شدن ورود سارقین نمیشه چون سارقین جوری راحت و سریع وارد منازلی میشوند که به این اسباب بازیها دل خوش کرده اند که تصورش هم مالباخته ها و خانواده آنها، مخصوصا زنان و کودکان را تا سالها تو شوک و ترس فرو میبره مگر اینکه قفل ضد دیلم که به هیچ طریقی قابل باز یا تخریب شدن نباشه روی در و حفاظ ضد دیلم نیز مقابل بالکن، پنجره، نورگیر و پاسیو نصب کنیم که فروشنده ضمانت بده اگر سارق تونست به هر طریقی وارد بشه، خسارت سرقت را میپردازه. یعنی ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت بده که دیگه هیچ دزدی نتونه به هیچ طریقی وارد بشه