خیابان‌های بهبهان غرق آب شدند

خورنا: با تداوم بارش باران از شب گذشته تاکنون اکثر خیابان‌های بهبهان دچار آبگرفتگی‌های شدید شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، از شب گذشته بارش باران در این شهر آغاز شده و تا این لحظه ادامه دارد و موجب تلطیف هوا و خوشحالی مردم به خصوص کشاورزان شده، اما با هر بارانی که در بهبهان می‌بارد خیابان‌های این شهر دچار آبگرفتگی‌های زیادی شده و مشکلات متعددی را برای مردم و خودروهای عبوری پیش می‌آورد.

با بارندگی شب گذشته و امروز اکثر خیابان‌های شهر از قبیل شهید نحوی، شهید گرایمی، شهید زیبایی و میدان‌‌های بسیج و غدیر دچار آبگرفتگی شدید شده‌اند.

بسیاری از ‌آّبراهه‌های سطح شهر نیز به حدی دچار آبگرفتگی شده‌اند که مرز میان خیابان و پیاده‌روها مشخص نبوده و همین امر باعث افتادن برخی شهروندان در این جوی‌ها و سقوط برخی خودروها در آنها شده است.

گفتنی‌ است کانال روباز آبخروار نیز که سال‌ها از پرآبی آن گذشته و خشک بود، با این بارندگی پر از آب شده و زیرسازی‌های شهرداری برای بهسازی آن که هر سال بخشی از مسیر آن را مورد بهسازی قرار می‌داد، را همراه با خود برد.

همچنین باد شدیدی که ظهر امروز وزیدن گرفت نیز باعث از ریشه کنده شدن تعدادی از درختان واقع در منطقه کرم‌نسب بهبهان شد که خسارت جانی و مالی نداشته است.

شایسته است مسئولان شهری بهبهان بیش از پیش به فکر چنین مواقعی بوده تا با بارش‌های این چنینی کمتر شاهد غرق شدن بهبهان در آب باران باشیم.

طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی بارندگی‌ها تا پایان امروز ادامه خواهد داشت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *