مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان عنوان کرد:

شهرستان لالی رکوردار بیشترین تعداد مهمان نوروزی خوزستان در سال ۹۷

مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان با بیان اینکه تعداد جذب گردشگر در هر شهری به امکانات خدماتی و زیرساختی آن شهر بستگی دارد اظهار کرد: سال گذشته شهر لالی به علت داشتن ظرفیت بالا در زمینه گردشگری نوروز توانست بیشترین تعداد مسافر نوروزی را در خوزستان داشته‌ باشد.

احمدرضارستمی: به گزارش خورنا در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان خوزستان سید حکمت‌اله موسوی ضمن اشاره به تفاوت آب و هوایی خوزستان نسبت به دیگر استانهای کشور گفت: مهمان‌نوازی مردم خوزستان در کنار آب و هوای مطبوع این استان در ایام نوروز شرایطی را مهیا می‌کند که بیشتر مردم کشور تمایل دارند به استان خوزستان سفری داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان افزود: البته بارندگی خیلی خوبی امسال هم مزید برعلت شده است که آب و هوای خوزستان در ایام نوروز امسال دارای مطبوعیت چند برابری شود.

وی تعداد کمیته‌های زیر‌ مجموعه ستاد اجرایی خدمات سفر استان را یازده کمیته دانست و تصریح کرد: همانطور که استحضار دارید ریاست ستاد اجرایی خدمات سفر استان برعهده استاندار و در شهرستانها نیز برعهده فرمانداران و اداره‌کل میراث فرهنگی نیز دییری این ستاد را عهده‌دار است.

موسوی با بیان اینکه تعداد جذب گردشگر در هر شهری به امکانات خدماتی و زیرساختی آن شهر بستگی دارد اظهار کرد: سال گذشته شهر لالی به علت داشتن ظرفیت بالا در زمینه گردشگری نوروز توانست بیشترین تعداد مسافر نوروزی را در خوزستان داشته‌ باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان در پایان ضمن اشاره به ثبت سه اثر جهانی در استان گفت: به علت تنوع بالایی که در بحث صنایع دستی استان خوزستان وجود دارد امسال همزمان با ایام نوروز یک نمایشگاه صنایع دستی نیز به منظور معرفی صنعتگران و صنایع دستی استان برگزار خواهد شد.