تکاپوی اطرافیان استاندار در آستانه سفر شریعتمداری به خوزستان!

 

بر اساس اخبار رسیده به خبرنگار خورنا، در چند روز گذشته، اطرافیان استاندار در تکاپوی شدیدی افتاده اند و هر کدام بدنبال تعیین تکلیف خود از نظر موقعیت اداری و استخدامی هستند.

آنگونه که خبر رسیده، جابجایی استاندار قطعی شده و نزدیکان وی و اعضای دفترش با اشاره استاندار، هرکدام به بخش هایی نظیر طرح های پتروشیمی بندرامام، شرکت توسعه نیشکر و شرکت ملی مناطق نفتخیز، فولاد اکسین در حال انتقال هستند.

از طرفی شریعتمداری وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی بزودی سفری به خوزستان خواهد داشت و با اشاره استاندار تدارک ویژه ای برای استقبال از وی ترتیب داده شده که این موضوع ارتباط خاصی با سازمان تامین اجتماعی دارد‌.

در حالی که استاندار عملا در انتخاب معاونین و فرمانداران خود با مشکل روبروست بجای ساماندهی این وضعیت عمده انرژی خود را به رایزنی برای آینده اختصاص داده است تا جایی که نماینده شادگان صبح امروز در معارفه مدیرکل جدید راه و شهرسازی از عدم انتخاب معاون عمرانی استانداری انتقاد کرد در حالی که عملا حوزه عمرانی این روزها توسط بحرینی مقدم معاون اقتصادی و زارع زاده سرپرست دفتر فنی که از نیروهای نزدیک به بحرینی است اداره می شود.

همچنین خبری هم از تعیین جانشین دهقان معاون امنیتی بازنشسته استانداری نیست و عملا این دو حوزه توسط افرادی اداره می شوند که هیچ مسئولیت مشخصی ندارند .

….