آنچه در هشتمین جلسه ستاد نوروزی شهرداری بندرماهشهر گذشت؟

عصر روز گذشته هشتمین جلسه ستاد نوروزی با هدف آماده سازی شهر جهت فرا رسیدن نوروز و استقبال از میهمانان نوروزی در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

در این جلسه تمامی مصوبات جلسه قبل مورد بررسی قرار گرفته و نیازمندی های شهر جهت استقبال از نوروز مطرح گردید.

شهردار بندرماهشهر با تاکید بر تلاش مضاعف کارکنان شهرداری در این ایام اظهار کرد:باید پروژه هایی که در ورودی های شهر در حال اجراست سرعت بیشتری به خود بگیرد.تمامی پارکهای مسافرپذیر ساماندهی و آماده استقبال از نوروز شود. روشنایی های مربوط به شهرداری به صورت شبانه بازدید شود و عیب های احتمالی برطرف گردد. گلکاری بلوارها با سرعت بیشتری انجام پذیرد و لکه گیری های آسفالت با اولویت مناطق پر تردد سرعت بیشتری به خود بگیرد.

در ادامه جلسه ستاد نوروزی ، مجتبی آباد رییس شورای شهر بندرماهشهر با تشکر از تلاش های نیروهای شهرداری جهت آماده سازی نوروز اذعان داشت: امیدوارم با تعامل بهتر و تلاش بیشتر بتوانیم از میهمانان نوروزی به بهترین شکل استقبال کنیم تا خاطره خوبی از ماهشهر در ذهن مسافرین هک شود.

آبادی افزود:شهرداری باید بتواند تمامی همت خود را به کار بگیرد و با تلاش مضاعف ، تحولات ملموسی را در شهر ایجاد کند که رضایت و خرسندی شهروندان عزیز را در پی داشته باشد.

در پایان جلسه پیرامون مواردی همچون تکریم ارباب رجوع ، تبلیغات محیطی به منظور شناسایی و معرفی بهتر شهر، تشکیل جلسات در نقاط محروم ، امنیت پارک ها، تابلوهای جهت نما، حضور مستمر مدیران واحد ها و … بحث و مواردی به تصویب رسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *