جنجال کاذب یاران آمدنیوز برای قدرت طلبی/دروغ برای کسب قدرت

خورنا_ پس از انتشار چند عکس مربوط به حضور مسئولان استانی در بخش الوار گرمسیری و پیگیری مشکلات آن ها، در یک نوشتار زوایایی مختلف آن بررسی و در اختیار مخاطبین گرامی قرار می گیرد.

یالطیف
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
یَقُولُونَ بِأَفْوَاهِهِم مَّا لَیْسَ فِی قُلُوبِهِمْ وَاللّهُ أَعْلَمُ بِمَا یَکْتُمُونَ (آل عمران/۱۶۷) ایشان با دهان چیزی می‌گویند که در دلشان نیست ( و گفتار و کردارشان با هم نمی‌خواند ) و خداوند ( از هر کسِ دیگری ) داناتر بدان چیزی است که پنهانش می‌دارند.

روحانیون، عشایر و مردم اهالی منطقه ای دور افتاده، صعب العبور و محروم بنام گرشکان در بخش الوارگرمسیری شهرستان اندیمشک(نقطه تلاقی سه استان خوزستان، لرستان و ایلام) با توجه مشکلات و محرومیت هایی که دارند از جمله راه های دسترسی، مخابرات، برق رسانی، دامداری، زنبورداری و مشکلات دیگر منطقه ای( به عنوان نمونه چند وقت پیش به دلیل خرابی جاده های دسترسی در منطقه مذکور و وقوع سیلاب شخصی با وسیله نقلیه اش گرفتار سیلاب شده و با رها کردن ماشینش جان خود را نجات می دهد و ماشین را سیلاب می برد)از مسئولین محترم استان خوزستان و شهرستان اندیمشک دعوت می کنند که در این محل حضور داشته و با بازدید از منطقه رو در رو با اهالی ملاقات نمایند تا آنها بتوانند راحت و بدون دغدغه مشکلات خود را بیان کنند.

این درخواست به حق مردمی و با توجه به مشکلات موجود در منطقه از طرف مسئولین استان و شهرستان لبیک گفته می شود بالاترین مقام اجرایی استان یعنی استاندار خوزستان به همراه جمعی از مدیران کل استان خوزستان و استان لرستان با حضور مسئولین شهرستان اندیمشک از جمله نماینده ولی فقیه و امام جمعه اندیمشک، نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان اندیمشک و جمعی از مدیران اجرایی بومی به دیدار اهالی منطقه می روند.

این اتفاق در یک روز تعطیل که روز استراحت هر مسئول و مدیری می باشد رخ می دهد و آن هم در یک محل دور افتاده که به سختی می توان به آنجا رفت. جلسه رسیدگی به مشکلات مردم و عشایر کوچ نشین در زیر سیاه چادر و در یک فضای صمیمی و دوستانه و با حضور اهالی به سرانجام می رسد و مردم به راحتی تمام مشکلات خود را به مدیران منتقل می کنند و سخنرانان جلسه هم یکی امام جمعه محترم اندیمشک که خود از سادات و روحانیون مردمی و جلیل القدر است و دیگری استاندار پرتلاش و فهیم و مردم دار استان خوزستان است و اهالی منطقه بعد از جلسه از میهمانان خود پذیرایی کرده و آنان را راهی و بدرقه می کنند و مراسم به پایان می رسد.

چهل سالگی انقلاب اسلامی این اقدام یک انجام وظیفه انقلابی و باشکوه از حضور و پیگیری مسئولین و مدیران برای رفع مشکلات مردم در هر نقطه ای از کشور است که مورد تاکید و تایید مقام معظم رهبری در ارتباط مسئولین با مردم و رسیدگی و رفع مشکلات مردم به طور مستقیم و بدون واسطه است و باید مورد تقدیر و تشکر همه افراد از مسئول و غیر مسئول و بخصوص ارباب رسانه ها قرار گیرد.

اما یک عده افراد معلوم الحال، ورشکسته سیاسی، زاویه دار با انقلاب، دچار فسادهای چندگانه(اخلاقی، سیاسی، اعتقادی، مالی و…)از طریق چند کانال سیاست زده و سیاسی کار که قدم به قدم با ضد انقلاب گام بر می دارند با مونتاژ چند عکس در کنار دو عکس از حضور مسئولین که یکی از آنها قدم زدن و بازدید مسئولین از منطقه را نشان می دهد و دیگری نشستن مردم و مسئولین زیر سیاه چادر بدون کوچکترین پذیرایی است، مورد هجوم ناجوانمردانه ، غیر اخلاقی و غیر اسلامی خود قرار می دهند و مهمان نواری زیبا و بی ریا عشایر و اهالی منطقه که به رسم میزبانی از میهمانان خود پذیرایی کرده اند را به زشت ترین شکل ممکن مورد تمسخر و تخریب قرار می دهند چون آنچه سادات، طوایف و عشایر انجام داده اند در راستای منافع و مطامع آنان نیست.

لجن پراکنی و تخریب روحانیت، سادات، مدیران و توهین و بی حرمتی به اهالی منطقه و سیاه نمایی خدمات بی شمار جمهوری اسلامی و تهیه خوراک تبلیغاتی بر علیه نظام و مسئولین در آستانه چهل سالگی انقلاب تا آنجا پیش می رود که بنگاه خبر پراکنی ضد انقلاب آمد نیوز نیز از آن بهره برده و آن را انعکاس می دهد و این خود یک نشانه آشکار از همگامی با ضد انقلاب و دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران است.

سوالاتی که باید پاسخ داده شود

۱- مانند همین مراسم و حتی باشکوه تر با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمعی از معاونین ایشان از جمله مدیر کل مخابرات ایران، استاندار خوزستان و جمعی از مدیران استانی، مسئولین و مدیران شهرستان اندیمشک از جمله امام جمعه اندیمشک، امام جمعه حسینیه و رئیس حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) اندیمشک با خانواده محترمشان(که خانواده محترمشان میزبان مراسم بودند) در بخش الوار گرمسیری منطقه تخت گلزار(روستای سرسیل زردابه) جهت رسیدگی به وضعیت مخابراتی منطقه الوار گرمسیری به انجام رسید و به رسم میهمان نوازی و به رسم ادب و تقدیر و تشکر از اینکه یک وزیر برای رسیدگی به مشکلات آنها پای به منزل و منطقه شان نهاده است پذیرایی در خور عشایر و اقوام منطقه را به انجام می رسانند.

از یک اتفاق واحد و شبیه به هم یکی مورد سکوت و عبور قرار می گیرد و دیگری مورد هیاهو و دروغ؟پذیرایی ها یکی بوده است و عکس های آن هم موجود است، در ادعای دروغین وانمود کرده اید که فقط تعداد چند نفر مسئول در این مراسم بوده اند! در حالی که بیش از سیصد نفر از عشایر و سادات و طوایف مختلف حضور داشته اند.

از حضور مسئولین و مدیران برای رفع مشکلات مردم آن منطقه چیزی گفته نمی شود؟ چرا عکس از صفوف وحدت و همدلی مردم و مسئولین در برپایی نماز به امامت امام جمعه شهرستان اندیمشک در آن روز را منعکس نمی کنید؟چرا از دائم الروزه بودن استاندار خوزستان نمی گویید؟چرا از پیگیری مشکلات مطرح شده و چگونگی روند رفع این مشکلات و حرف ها و قول های رد و بدل شده چیزی نمی گویید؟ چرا از درد دل مردم و روابط عاطفی و پیوندی که بین مردم و مسئولین شکل گرفته است چیزی گفته نمی شود؟ چرا نمی گویید و نمی نویسید که استاندار سختکوش خوزستان به دلیل فعالیت های چشم گیر و تلاشهای شبانه روزی در رسیدگی به مشکلات استان خوزستان در عدم حضور خودش از طرف مقامات عالی رتبه نظام مورد تفقد قرار می گیرد؟آیا حضور در زیر سیاه چادر عشایر و اهالی منطقه اشرافی گری و لاکچری گری می باشد؟ آیا رابطه موثر و صمیمی مردم و مسئولین و بیان دردها و مشکلات اشرافی گری و لاکچری گری می باشد؟ اگر اهالی یک منطقه از مال حلال خود از میهمانانشان پذیرایی کنند باید اشرافی گری و لاکچری گری قلمداد شود؟ آداب و رسوم اقوام ، طوایف و عشایر لر اشرافی گری و لاکچری گری است؟حضور ساده مسئولین و مدیران بدون ترتیبات حفاظتی و امنیتی میان مردم منطقه و رابطه صمیمی آنها با مردم و گوش کردن به خواسته های آنها جز شاخص های انقلاب است یا
اشرافی گری و لاکچری گری؟ ظاهرا شدت ناراحتی در عصبیت و ناراحتی کانال ها مشخص و مشهود است. آیا از حضور باشکوه مردم ناراحت هستید یا از حضور مسئولین در میان مردم؟ آیا از رفع مشکلات مردم نگران و ناراحت هستید چون خودتان و همراهان همیشگی تان یک خدمت ارزنده به مردم نداشته اید؟راستی آن آقای پر مدعای بی محتوا که پشت صحنه بسیاری از همین کانال های هم سو با ضد انقلاب است در بازدیدهای تبلیغاتی و سیاسی از منطقه که همین کانال ها آن را با آب و تاب منعکس می کنند به مردم چه قولی می دهد و چگونه می خواهد مشکلات این عزیزان را حل کند؟مگر می تواند پروژه یا فعالیتی را در راستای رفع مشکل مردم به انجام و یا سرانجام برساند؟ فکر نمی کنید جایگاه خودش و مدیران اجرایی را گم کرده است؟خودش و همراهان اندکش و همه مردم فهیم و آگاه اندیمشک می دانند که این حرکات نمایشی و تبلیغاتی و سیاسی است. به زودی از ایشان و عملکرد چندین ساله اش خواهیم گفت و خواهیم نوشت که باید پاسخگو باشد و این روند ادامه خواهد داشت تا ارتباط اقوام سببی و نسبی ایشان با پشت پرده برخی از این کانال های هم گام با ضد انقلاب مشخص و معلوم شود.

۲- حالا گردانندگان کانال ها و پیج های مجازی هم راستا با ضد انقلاب که همه از یک مرکز مدیریت و کنترل می شوند باید پاسخگوی رفتار چندگانه و منافق گونه خود باشند؟هر چند از افراد زاویه دار با انقلاب و هم راستا با ضد انقلاب نمی توان توقع پاسخ داشت.هشتک همیشگی یکی از این کانال ها “والعاقبه للمتقین” است می خواهیم بدانیم شبکه غیرمردمی دیدبان تیرگی ، ظلم و مبارزه با وفاق در اندیمشک که خود مصداق بارز ضد انقلاب و همراهی با دشمنان خارجی و داخلی است چه پاسخی به سوالات بی شمار مردم شهید پرور ، روحانیت، سادات، اقوام رشید و عشایر مظلوم و غیور دارد؟
۳- اما مردم حق دارند بدانند دلایل این همه هیاهو و سر و صدا چیست.
دلیل اول؛ اینکه با همت و تلاش و پیگیری دستگاه های قضایی، امنیتی و انتظامی تعدادی از گردانندگان این کانالها شناسایی و دستگیر شده اند و در زمان مناسب طراحان، امرین، عاملین، مسببین، مجریان و عوامل پشتیبان و پشت صحنه و صحنه گردانان این کانال ها و صفحه های مجازی که خدمات جمهوری اسلامی را با سیاه نمایی به کام مردم تلخ می کنند و خوراک شبکه های ضد انقلاب تهیه می کنند به مردم معرفی خواهند شد.

دلیل دوم؛اتمام روند اجرایی پروژه سالن بزرگ و کم نظیر شهید سروندی اندیمشک است که به اذعان متولیان ورزش استان خوزستان یکی از بزرگترین و زیباترین و مجهزترین سالن های ورزشی استان است که با حضور وزیر محترم ورزش و امور جوانان در روز آغازین مسابقات بین المللی مسابقات کشتی فرنگی افتتاح خواهد شد.
دلیل سوم؛میزبانی شهرستان اندیمشک بعنوان مهد کشتی فرنگی کشور در برگزاری مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی و انتخابی تیم ملی می باشد.این اتقاق مهم بطور قطع باب میل افراد اندک جریان سیاه نما و هم راستا با ضد انقلاب شهرستان اندیمشک نیست به همین خاطر تلاش می کنند با حداکثر توان این واقعه مهم ملی و افتتاح سالن بزرگ شهید سروندی را به حاشیه بکشند اما چه می دانند که خدا با مردم و اراده مردم است و سیاه نما ها را سیه روی می کند چنان که تا الان کرده است.

دلیل چهارم؛استقبال، بدرقه و خوشحالی سادات و عشایر ولایت مدار و مومن منطقه، ارزش این اقدام انقلابی و مقدس را نشان می دهد و ناراحتی و بغض کینه ورزان نشان حسادت و عقده های سیاسی و شکست های پی در پی آنان بوده و خواهد بود.

دلیل پنجم؛وحشت و ترس از حضور مستمر مسئولین ارشد کشوری و استانی در شهرستان اندیمشک و تدام نهضت وحدت ملی و سازندگی است.رفاه عمومی مردم ، توسعه و پیشرفت شهرستان اندیمشک بطور یقین چیزی نیست که این جماعت اندک بی کفایت، بی تدبیر، بی تقوا، بی اخلاق، بی ادب، بی عرضه و زاویه دار با انقلاب و هم راستا با ضد انقلاب بخواهند. البته نتیجه و ثمره اتحادشان در انتخابات یک فرد بی برنامه ،گزارش نویس و پرونده ساز بود که در طول چهار سال فقط پنج متر پل ساخت یعنی سالی یک متر و بیست و پنج سانت پل که در آخر آب آنرا برد.

مردم از تمام کسانی که ادعای حضور دارند و مدام غر می زنند و جریان خادم و زحمت کش فعلی را زیر سوال می برند سوال دارند که کارنامه خود را در هر مسئولیتی که قرار داشته اند بیان کنند تا مردم بدانند چه خدمتی برای نظام و مردم به انجام رسانده اند و منشا کدام خیر و برکت بوده اند؟مثل سنوات گذشته ناتوان در جلب رضایت مردم و عدم استقبال عمومی شکستی سخت تر خواهید خورد، چون مردم از اهداف و نیت های شما در کسب قدرت بخاطر مطامع سیاسی در همراهی ضد انقلاب و مطامع اقتصادی بخاطر کسب ثروت های نامشروع و غارت بیت المال آگاهی دارند.در آینده بیشتر از این ورشکستگان سیاسی و اجتماعی به مردم خواهیم گفت و پرونده تک تک افراد را تشریح و توضیح خواهیم داد، در هر حال دانستن حق مردم است تا خودشان قضاوت کنند.

به کوری چشم شما بی لیاقتان بی تقوا و هم سو با ضد انقلاب، پروژه های شهرستان یک هزار شهید اندیمشک در سایه وحدت ملی و سازندگی یکی پس دیگری به سرانجام خواهند رسید و حضور مسئولین محترم و دلسوز کشوری و استانی تداوم خواهد داشت و ما آنها را ارج می نهیم و سپاسگزار قدوم پر خیر و برکت مسئولین پرتلاش جمهوری اسلامی هستیم و در چهل سالگی انقلاب دستشان را می بوسیم که به سخنان رهبر معظم انقلاب لبیک گفته اند و خود مستقیم مشکلات و گرفتاری مردم را پیگیری می کنند.خدا قوت و خسته نباشید.

“والعاقبه للمتقین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *