شعبانی مطرح کرد:

آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی بندرماهشهر برای کمک به مدیریت علمی شهر

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر گفت: این واحد دانشگاهی آمادگی دارد که در راستای توسعهٔ روابط علمی در مدیریت شهری مشاوره و راه‌کارهای اجرایی ارائه کند.

پژمان شعبانی در نخستین نشست هسته‌های فکری و کارگروه‌های تخصصی استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر گفت: این واحد دانشگاهی آمادگی دارد که در راستای توسعهٔ روابط علمی و پژوهشی و ایجاد جایگاه علمی در مدیریت شهری با سایر ارگان‌های دولتی و خصوصی همکاری لازم را برقرار و برای ارتقای بهره‌وری بیشتر و خدمت به مجموعهٔ شهری همفکری، مشاوره و راه‌کارهای اجرایی ارائه کند.

وی اظهار کرد: برقراری پیوند بین دانشگاه و جامعه و ارائه راهکارهای عملیاتی علمی، می‌تواند سبب توسعهٔ همه جانبه منطقه و شهرستان را رقم بزند و این امر مستلزم ایجاد بستر مناسب ارتباط و تعامل بین دستگاه‌های اجرایی و مدیریتی و بخش‌های مختلف اجتماعی با مجموعه دانشگاه است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر بیان کرد: یکی از اهداف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر در راستای بهره‌وری و نهادینه کردن مدیریت علمی شهری، هسته‌های اولیه فکری و کارگروه‌های علمی از مجموعه استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر تشکیل و سپس برای ارتقا و همفکری از سایر نخبگان و دانشگاه‌های سطح شهرستان و منطقه استفاده شود.

شعبانی افزود: کارگروه‌های مربوط در زمینه‌های انرژی‌های نو، آب و پساب، برنامه‌وبودجه و محاسبات، آلودگی هوا، عمران و شهرسازی، حوزه اجتماعی و روانشناسی، آموزش، فرهنگی، قضایی و حقوقی، بهداشت و درمان، صنایع و معادن، کشاورزی و منابع طبیعی و سرمایه‌گذاری و اقتصادی این آمادگی را دارند تا در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه شهرستان قدم‌های بلندی در حوزه تعامل با اقشار مختلف و در مسیر کمک به مدیریت شهری بردارند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر تصریح کرد: این کارگروه‌ها با رویکرد ایجاد اتاق فکری برای نماینده مردم و تولید خوراک علمی و عرضه مشاوره تخصصی در سطح کلان ملی منطقه‌ای تشکیل شده است.

گفتنی است نخستین نشست هسته‌های فکری و کارگروه‌های تخصصی استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر برای هماهنگی و بحث و بررسی در خصوص مشکلات شهری با حضور سرپرست این واحد دانشگاهی و مسئولان دفتر نمایندهٔ مردم بندرماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندرامام خمینی(ره) در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.