فرماندار آغاجاری در جلسه شورای سلامت بر رفع نواقص کشتارگاه و تشدید نظارت بر نانوایی ها تاکید کرد 

‍  خورنا_ بهنام کنارکوهی/ به گزارش روابط عمومی فرمانداری آغاجاری، پاکدل فرماندار در جلسه شورای سلامت با ابراز گله مندی از عدم حضور برخی مسئولین در این جلسه اظهار داشت: شورای سلامت و امنیت غذایی به دلیل ارتباط آن با سلامتی شهروندان، یکی از مهمترین جلسات برگزار شده در هر شهرستان می باشد و بایستی مسئولین دستگاه های اجرایی عضو شورای سلامت ضمن حضور در جلسات، نسبت به اجرا نمودن تمامی مصوبات اقدام و گزارش مربوطه را ارائه نمایند.

پاکدل فرماندار در خصوص بهداشت نانوایی ها گفت: شبکه بهداشت و درمان به منظور رعایت نکات بهداشتی در نانوایی ها ملزم به تشدید نظارت بر آنها و جدیت در بررسی موارد بهداشتی از جمله روپوش و بویژه کارت سلامت برای کارگران نانوایی ها می باشد. همچنین به دلیل مضرات ناشی از مصرف نایلون های پلاستیکی لازم است فروش و توزیع این کیسه های پلاستیکی در نانوایی ها متوقف و با کیسه های پارچه ای جایگزین شوند.

محمد پاکدل همچنین بر لزوم رفع نواقص و مشکلات زیرساخت های کشتارگاه شهرستان آغاجاری توسط پیمانکار و شهرداری در اسرع وقت، نظارت بر رعایت بهداشت در مراکز عمومی، مرتفع نمودن مشکلات آبرسانی به روستائیان بخش جولکی جهت توزیع آب سالم بین آنها تاکید کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *