رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اهواز:

گزینه اصلی شورا، ماندن کتانباف است؛ اگر بخواهد!

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اهواز در خصوص وضعیت بازنشستگی شهردار گفت: کتانباف طبق نظر وزارت کشور بازنشسته است اما از لحاظ قوانین لشکری، همچنان می تواند خدمت کند.

خورنا|کاوه صفاپور: حجت الاسلام جاسم موسی پور در خصوص وضعیت بازنشستگی شهردار گفت: کتانباف طبق نظر وزارت کشور بازنشسته است اما از لحاظ قوانین لشکری، همچنان می تواند خدمت کند.

وی با بیان اینکه بر سر گزینه های جایگزین احتمالا اختلاف وجود دارد، تصریح کرد: در این باره فشارهایی صورت می گیرد با این حال اعضای شورا با کارشناسی و براساس منافع مردم به بررسی گزینه ها خواهند پرداخت.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اهواز در پاسخ به این سؤال که آیا شورا بر روی گزینه خاصی نظر دارد، گفت: گزینه اصلی کنونی شورا، کتانباف است؛ البته در صورتی که خودش بخواهد.

موسی پور با بیان اینکه آقای کتانباف در شورا منتقد دارد اما مخالف ندارد، بیان داشت: اگر آقای کتانباف بنای ماندن دارد و همچنان آماده انجام فعالیت های پرتلاش، توجه به انتقادهای سازنده شورا و اولویت در فسادستیزی است، بدون تعارف در خدمت او هستیم در غیر اینصورت شورا اقدام سریع و قانونی انجام خواهد داد.

وی با بیان اینکه شهردار، خود بنای ماندن ندارد، اظهار داشت: اگر آقای شهردار بنای ماندن دارد با آغوش باز استقبال می کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اهواز در پایان با بیان اینکه اگر بنا باشد آقای کتانباف روزی برود باید با عزت و احترام برود، ابراز داشت: کتانباف انسان شریف و پاکدستی است و هیچ یک از اعضا در این قضیه شک ندارند