معلم بازنشسته ی بندر امامی کتابهای خود را به انجمن شعر و ادبیات بندرامام خمینی ره اهداء نمود

خورنا|باقر گل فر: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام خمینی ره : از یک حرکت فرهنگی و خیرخواهانه خبر داد .

سید ستار فاطمی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام خمین ره در گقتگو با خبرنگار خورنا گفت: سید کاظم حسینی نسب بازنشسته ی فرهنگی بندر امامی که یکی از علاقمندان حوزه ی شعر و ادبیات می باشند در حرکتی فرهنگی۸۰ جلد کتاب نفیس در حوزه ی ادبیات و شعر را به انجمن شعر و ادبیات بندر امام ره اهدا نمود .

وی در ادامه بین کرد: در این نشست صمیمی که با استقبالی خوب از سوی مدیریت و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد ااسلامی بندر امام ره برگزار شد سید کاظم حسینی نصب به سرگذشت زنگی خود که شامل اتفاقاتی تلخ و شیرین بود اشاره نمود که یکی از روزهای بیاد ماندنی را در این اداره رقم زد . حسینی در خاطرات زندگی خود به مرگ مغزی دختر ۲۲ ساله اش در سال ۸۸ اشاره نمود و گفت برای اولین بار در استان خوزستان اعضای دختر جوانم را اهداء نمودم که این حرکت زیبای انسان دوستدانه برای نخستین بار در استان خوزستان بود . این خیر خواه فرهنگی و علاقمند به حوزه ی شعر و ادبیات در سال ۹۳ نیز تعداد ۵۰۰ جلد کتاب به دانشکده ی ادبیات اهداء نمود . در ادامه ی  این نشست صمیمی سید کاظم حسینی بعنوان یک چهره ی دلسوز و خیر خواه به عضویت افتخاری انجمن شعر و ادبیات در آمد که مور استقبال اعضای انجمن شعر و ادبیات و دیگر دلسوزان حوزه ی فرهنگ وهنرقرار گرفت .

در پایا ن سید ستار فاطمی ضمن تقدیر از حضور حسینی در محل اداره از خداوند بزرگ برای وی و خانواده ی محترم بهترین ها را از خداوند سبحان  مسالت نمود .