تیم فوتبال نونهالان پتروشیمی شهید تندگویان قهرمان مسابقات فوتبال زیر ۱۳ سال شهرستان بندرماهشهر شد

خورنا|باقر گل فر:تیم فوتبال نونهالان پتروشیمی شهیدتندگویان موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات زیر ۱۳ سال شهرستان بندر ماهشهر شد.

محمدرضا عبداللهی رییس امور ورزش پتروشیمی شهید تندگویان ضمن بیان مطلب بالا گفت : دراولین دوره این مسابقات که با حضور ۶ تیم از تاریخ ۹/۱ لغایت ۹/۱۹ در مجموعه ورزشی شهداء ماهشهر برگزار گردید پتروشیمی شهید تندگویان با شکست تمامی حریفان خودموفق به کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات شد.

وی افزود : این مسابقات در ۲ گروه سه تیمی آغازشد و تیم فوتبال ما با اقتدار به عنوان تیم اول از گروه خود صعود نموده سپس در بازی نیمه نهایی تیم پتروشیمی بندرامام راشکست داد و به فینال مسابقات راه یافت. در دیدار فینال هم که در تاریخ ۹/۱۹ برگزارشد به مصاف تیم نیرو نشاط ماهشهررفتیم که هر دوتیم به ویژه بازیکنان ما بازی بسیار خوب و زیبایی ارائه کردند ودرنهایت پس از تساوی در وقت قانونی، بازی در ضربات پنالتی با نتیجه ۵بر۳ به نفع تیم پتروشیمی شهید تندگویان به پایان رسید واین تیم موفق به کسب عنوان قهرمانی اولین دوره این مسابقات شد.

عبداللهی درپایان ضمن تقدیر از زحمات و حمایتهای مدیریت شرکت ،از تلاش وکوشش بازیکنان وکادر فنی تیم تشکر نموده اظهار امیدواری کرد باهمت وپشتکار همکاران شاهد موفقیت پتروشیمی شهید تندگویان در عرصه های مختلف ورزشی باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *