برگزاری جلسه ستاد بحران در شهرداری بندر ماهشهر

به منظور رسیدگی و حل مشکلات شهری و به ویژه بارندگی های اخیر ، جلسه ستاد بحران با حضور شهردار و معاونان و مدیران و مسئولان در محل شهرداری برگزار شد .

در این جلسه ابتدا شهردار بندر ماهشهر، با بیان اینکه حدود ۵۶ میلمتر باران ، این رحمت الهی در چند روز گذشته بارید که، این نعمت الهی را باید شکرگذاری نموده و این امر موجبات خوشحالی مردم به ویژه کشاورزان را بدنبال داشته است.

مجاهد نظارات تصریح کرد: اعضاء ستاد بحران شهرداری باید با هماهنگی و تعامل و برنامه ریزی منسجم و قبل از شروع حادثه ، انسجام و آمادگی هر چه بیشتر را داشته باشند تا شهروندان دچار مشکلاتی از نظیر آبگرفتگی معابر ، آبهای سطحی ، و ورود آب به منازل را نداشته باشند و مردم فقط شاهد زیبای بارش باران باشند .

وی ادامه داد: با هماهنگی و مساعدت شورای اسلامی شهر ، مبلغ ۳ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات و وسایل مورد نیاز ستاد بحران در سال آینده در نظر گرفته شود  چرا که با تخصیص این اعتبار بسیاری از مشکلات ستاد بحران حل شده و در نتیجه ستاد به شکل مناسبتری قادر خواهد بود در مواقع بحران به شهروندان خدمات رسانی نماید و موجبات رضایت مندی مردم را فراهم آورد.

در پایان این جلسه ، هر یک از اعضاء به بیان مسائل و مشکلات شهری و دیدگاههای خود پرداخته که تصمیماتی مطرح و مصوباتی به تصویب رسید .

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *