خوزستان میزبان بیست و هشتمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور می‌شود

خورنا- افشین حیدری در جمع خبرنگاران با اشاره به بیست و هشتمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور(انتخابی تیم ملی) اظهار داشت: این رقابت‌ها یادآور شهدای ۳۱ شهریورماه ۹۷ استان خوزستان، چهلمین سال انقلاب اسلامی، حفظ و صیانت از آرمان‌های انقلاب بوده و برگزاری آن در کلانشهر اهواز برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به این‌که به بیست و هشتمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور(انتخابی تیم ملی) در آذرماه ماه و با حضور استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود، بیان کرد: امیدوارم در چند روز برگزاری مسابقات بتوانیم میزبان خوبی برای تیم‌ها باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان ادامه داد: این مسابقات علاوه بر رقابت قهرمانی بزرگسالان، انتخابی تیم ملی نیز است و نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند. باتوجه به اتفاقات خوب در هیئت بوکس خوزستان در دو بخش، نخست نرم‌افزاری شامل اردوهای کوتاه مدت، بلند مدت، شناسایی استعدادهای برتر در استان و برگزاری مسابقات شهرستانی انجام شده است.

وی بیان کرد: ارتباط بسیار خوبی بین فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران و اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان ایجاد شده که مدیون کار خوب آقای صالحی و همکاران ایشان هستیم.

حیدری گفت: خانه بوکس استان خوزستان در حال بازسازی و مرمت است و به زودی آماده افتتاح می‌شود. این خانه مجموعه کاملی برای برگزاری اردوهای مختلف در سطح نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان خاطرنشان کرد: مطالعات و طراحی آکادمی بزرگ بوکس استان خوزستان را با الگوبرداری از آکادمی آسیا آغاز کردیم و امیدواریم بتوان با کلنگ‌زنی از این پروژه ارزشمند کار آن را شروع کرد و مطمئا ظرفیت‌های خوزستان در زمینه بوکس سال‌های متوالی جایگاه خود را حفظ کند.

وی با اشاره به این‌که از ابتدای سال گذشته در رشته‌های مختلف از جمله بوکس هدفگذاری انجام شد، اظهار داشت: برگزاری رویدادها از جمله اردوهای ملی و مسابقات قهرمانی کشور به شناسایی استعدادهای برتر ، افزایش دانش علمی مربیان و اعزام قهرمانان بیشتر به تیم ملی کمک می‌کند، هنگامی که در سطح استان مسابقات ملی برگزار می‌شود آن رشته کانون توجهات می‌شود.

انتهای پیام/