تیم واکنش سریع هلال‌احمر اندیمشک به مناطق گرفتار در سیلاب شمال خوزستان اعزام شد

خورنا- قطع برق شهرستان اندیمشک که پس ازبارندگی‌های اخیر برق در برخی مناطق شهرستان اندیمشک سبب نارضایی شهروندان شده بود، وصل شده است.

افشین کاویانی ، اظهار داشت: اظهار داشت: شب گذشته و پس از بارش‌های شدید باران در شهرهای شمالی استان خوزستان و با اعلام معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان، تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر شهرستان اندیمشک به به شهر حمزه و سیاه منصور دزفول اعزام و سه خانواده گرفتار در سیلاب را نجات داد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیمشک عنوان کرد: در این عملیات تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر شهرستان اندیمشک با سه دستگاه خودروی امدادی شامل یک دستگاه ست نجات، یک دستگاه آمبولانس و خودروی پیکاب وهم چنین ۱۲ نجات گر و ۱ کارمند در محل حضور یافته و خدمات مورد نیازشهروندان را تأمین کردند.

پیمان جهانگیری نیز ، بیان کرد: هم زمان با بارش باران و شدت آن به بخشی از تجهیزات شهری اندیمشک خسارت وارد شده است و تلاش برای تأمین رضایت شهروندان ادامه دارد که این خدمات در حوزه‌های مختلف راه‌داری، بهداشت و درمان و دیگر حوزه‌های خدماتی و عمرانی است.

فرماندار اندیمشک با اشاره به قطع برق برخی از مناطق شهر اندیمشک، خاطرنشان کرد: با تلاش گروه‌های ویژه برق، رفع مشکل و جابجایی و انتقال برق درمحل‌های پیش بینی شده آغاز و این مشکل شامگاه گذشته رفع و برق مناطق مختلف شهری به صورت کامل وصل شد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رضا شریفی نیز با اشاره به آبگرفتگی معابر ارتباطی شهر اندیمشک پس از بارندگی‌های اخیر، گفت: تیم‌های خدماتی شهرداری اندیمشک در محل‌های پیش بینی مستقر و بازگشایی معابر در دستور کار قرار گرفته و تا کنون مشکل بسیاری از مناطق شهری که پس ازبارندگی‌های اخیر دچار آب گرفتگی شده بودند رفع شده است.

شهردار اندیمشک ادامه داد: عملیات بازگشایی و نظافت معابر شهری اندیمشک در حال اجرا بوده و به زودی و در کم‌ترین زمان ممکن، خدمات موردنیازشهروندان به صورت کامل تأمین و با بسیج تمام خدمات، اقدامات مورد نیازبه اجرا می‌رسد تا شهروندان در این زمینه مشکلی نداشته باشند.

سید هدایت‌الله موسوی رئیس جهاد کشاورزی شهرستان اندیمشک نیز د گفت: میزان خسارت وارد شده به اراضی کشاورزی شهرستان اندیمشک در بخش‌های مختلف شهری و روستایی پس ازبررسی‌های کارشناسی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/