شهردار بندرماهشهر: جشنواره کودک و نوجوان با مشارکت صنایع پتروشیمی برگزار می شود

مجاهد نظارات: جشنواره‌ کودک و نوجوان با مشارکت صنایع پتروشیمی با هدف ایجاد روحیه شادی ونشاط ، حفظ سلامت کودکان ونوجوانان ، آشنایی کودکان ونوجوانان با فرهنگ شهروندی در بندرماهشهر برگزار می‌شود.

مجاهد نظارات شهردار بندرماهشهر از برگزاری جشنواره کودک ونوجوان در روزهای آتی خبرداد.

شهردار بندرماهشهر حفظ سلامت جسم و روان و توجه به کودکان ونوجوانان به عنوان سرمایه های اجتماعی و برجسته سازی اهمیت دوران کودکی ونوجوانی و آشنایی آنان با فرهنگ شهروندی را از اهداف ویژه جشنواره کودک ونوجوان برشمرد.

وی بیان کرد: موفقیت فردی و اجتماعی آینده سازان جامعه ، در گرو رعایت حقوق کودکان و نوجوانان و برنامه ریزی در راستای برنامه های غنی حمایتی و تربیتی برای این قشر از اجتماع است که می تواند زمینه ساز ارتقا فرهنگ شهروندی و کاهش آسیب های اجتماعی باشد.

وی با بیان اینکه صرفه جویی در هزینه ها و مشارکت صنایع پتروشیمی در برنامه های فرهنگی یکی از اقدامات مشهود و نقاط قوت برگزاری این جشنواره است اضافه کرد: این جشنواره با مشارکت وسیع صنایع پتروشیمی و همچنین بخش خصوصی قرار است از ۷ لغایت ۱۶ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاههای شهرداری بندرماهشهر برگزار شود.

نظارات در خصوص برنامه‌های جانبی این جشنواره افزود: علاوه بر توجه به موضوع شادی وشورنشاط کودکان ونوجوانان در زمان جشنواره ،کلاس‌ها و کارگاه‌های نقاشی، هنری، بازی سازی، آموزش فرهنگ شهروندی و… در کنار دو نمایشگاه بزرگ گل وگیاه و کتاب دایر می گردد.

شهردار بندرماهشهر با تشکر از همکاری ومشارکت صنایع پتروشیمی منطقه و بخش خصوصی در برگزاری این جشنواره، ابراز امیدواری کرد این برنامه‌ موجب ایجاد شور و نشاط خوبی درجامعه شودو کودکان وجوانان عزیز وخانواده های گرامی آنان از آن استقبال نمایند.