امام جمعه ماهشهر خواستار تسریع در تکمیل جاده آبادان ماهشهر شد

خورنا: امام جمعه ماهشهر با تاکید بر لزوم تسریع در تکمیل جاده آبادان – ماهشهر گفت: اثرات روانی تصادفات در سطح استان خوزستان بسیار تأثیرگذار بوده و قابل جبران نیست.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین غبیشاوی امروز در گفت‌وگو با خبرگار فارس در ماهشهر با تسلیت به خانواده‌های داغدار حادثه تصادف اخیر جاده آبادان ـ ماهشهر اظهار کرد: هر از گاهی اخبار تصادف جاده آبادان  ـ ماهشهر در رسانه‌ها انعکاس داده می‌شود.

وی افزود: مشاهده این صحنه‌ها بسیار دردناک است چه برسد به اینکه شهروندی خود دچار چنین حادثه‌ای شود یا عزیزی از بستگان و اقوامش را بر اثر تصادف از دست دهد.

امام جمعه ماهشهر خاطرنشان کرد: این جاده از سه راهی شادگان تا ماهشهر بدون اشکال بوده و احداث شده اما از شادگان به سمت آبادان همچنان در دست ساخت است.

وی اضافه کرد: این جاده که به دلیل حوادث و مصیبت‌های فراوان اتفاق افتاده در آن، موسوم به مرگ شده افزون بر ۲۰ سال است که درگیر تکمیل پروژه بوده و همچنان ناتمام است.

غبیشاوی گفت: با وجود این، بی‌احتیاطی را نمی‌توان بدون مؤثر در ایجاد تصادفات دانست اما کم عرض بودن این جاده را باید دلیل اصلی حوادث ایجاد شده در آن عنوان کرد.

وی با بیان اینکه مسئولان باید تکمیل پروژه باند دوم جاده آبادان ـ ماهشهر را هر چه سریع‌تر به سرانجام برسانند، افزود: امروزه بسیاری از شهروندان آبادان، خرمشهر، شادگان، ماهشهر و سایر شهرهای استان خوزستان در این جاده تردد داشته و از نزدیک شاهد حوادث ناگوار آن بوده‌اند.

امام جمعه ماهشهر اضافه کرد: از نمایندگان مردم در مجلس و سایر مدیران اجرایی استان خوزستان انتظار می‌رود که با وزیر راه رایزنی جدی‌تری داشته و خواهان پیگیری این پروژه نیمه تمام باشند.

وی ادامه داد: اثرات روانی این حوادث در سطح استان خوزستان بسیار تأثیرگذار بوده و قابل جبران نیست در همین راستا باید مسئولان امر به ویژه استاندار خوزستان این معضل را رسیدگی مضاعف کند.

غبیشاوی در پایان با اشاره به اینکه از دست دادن ۱۰ شهروند در یک حادثه بسیار دلخراش و دردناک است، گفت: امیدواریم با حمایت و تعامل هر چه بیشتر مسئولان در آینده شاهد چنین حوادث ناگواری در سطح شهرستان نباشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *