سیستم نظارتی فرمانداری بیش از گذشته تقویت می شود / تلاش و همت مسئولان در خدمت رسانی ،موجب رضایت مردم و در نهایت اعتماد سازی خواهد شد

خورنا- محمد حیدری سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول در دیدار با آیت الله سبط شیخ انصاری ضمن ابراز خرسندی از توفیق خدمت و حضور در شهر دارالمومنین و عرض ارادت به ساحت علمای جلیل القدر شهرستان دزفول ، گفت : دزفول یکی از شهرستان های مهم و دارای ظرفیت و پتانسیل بالا در سطح کشور است و به این دلیل نگاه مسئولین کشوری به دزفول نگاه ویژه ای میباشد .

?دکتر محمد حیدری عنوان کرد : بنده به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان ، بخشداران و روسای ادارات را ملزم به ارتباط گیری نزدیک و صمیمی با مردم میکنم تا رضایتمندی آنان جلب گردد و بر این باور بوده و هستم که رضایت مردم ، مقدمه ای بر رضایت خداوند متعال است .

وی اظهار داشت : کار حاکمیتی و حکومتی در شرایط امروز کشور در مقایسه با گذشته بسیار پیچیده و سخت تر شده است و مسائل و مناسبات قانونی ، اداری ، فرهنگی ، سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی با یکدیگر آمیخته و بصورت شبکه ای یکپارچه شده اند و هنر مدیران در مدیریت و تخصص در این خصوص حائز اهمیت است .

فرماندار ویژه دزفول اعلام داشت : سیستم نظارتی فرمانداری دزفول بیش از گذشته تقویت خواهد شد و نظارت و بازرسی های محسوس و غیر محسوس افزایش خواهد یافت ، بگونه ای که رضایت مردم نسبت به گذشته افزایش چشمگیری یابد و قطعا در این راستا با متخلفین و قانون شکنان برخورد قاطع و جدی خواهیم کرد.

حیدری افزود : مجموعه مدیریتی و نظارتی شهرستان در همکاری و همراهی بایکدیگر میتواند مسیر پیشرفت و موفقیت را در پیش گیرد و برای تحقق این مهم، تلاش همه جانبه و شبانه روزی دستگاه های اجرایی ضروری است .

وی در ادامه خاطر نشان کرد : مردم فهیم ایران اسلامی ثابت کرده اند که در سخت ترین شرایط درکنار نظام و مسولین خواهند بود، لذا تلاش و همت مسئولان در خدمت رسانی ،موجب رضایت مردم و در نهایت اعتماد سازی افزون نسبت به مدیران و نظام خواهد بود.

وی با ابراز اینکه تمام تلاش و سعی خود را به کار خواهیم گرفت تا کاستی های موجود در شهرستان دزفول رفع گردد ادامه داد : علاوه بر ایجاد دیدار های عمومی توسط مدیران کلیه ی دستگاه های اجرایی شهرستان در محل مربوطه ، تدبیری خواهم اندیشید که مسئولین در مکان های عمومی با مردم ارتباط نزدیک تری برقرار نمایند و از نزدیک با مشکلات و دغدغه ها و کمبود های مردم مواجه و در راستای حل آن اقدامات لازم را انجام دهند.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول در پایان گفت : حل مشکلات و معضلات شهرستان نیاز به همدلی ،همکاری ، همراهی و تعامل میان مدیران ارشد شهرستان دارد تا دست در دست هم شهرستان دزفول را از جایگاه فعلی در سطح ملی موفق تر نماییم و از نظر اینجانب، جایگاه رفیع علما و نخبگان ، مهم و تاثیرگذار میباشد.