فرماندار جدید دزفول منصوب شد

خورنا- با حکم استاندار خوزستان محمد حیدری به عنوان فرماندار جدید شهرستان دزفول منصوب و فعالیت خود را آغاز کرد.

امیر عیسی زاده سرپرست سابق فرمانداری ویژه دزفول با بیان این‌که محمد حیدری به عنوان فرماندار جدید دزفول منصوب شده است، اظهار داشت: آئین تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان دزفول با حضور مسئولان استانی و محلی برگزار شد.

وی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته با هدف توسعه عمران شهرستان دزفول و تامین رضایت‌ شهروندان، خاطر نشان کرد: برای تکمیل طرح‌های عمرانی و بهره برداری از آن‌ها در شهرستان دزفول برنامه‌ریزی و تلاش شده است.

محمد حیدری متولد مرداد ماه سال ۱۳۴۷ در روستای چقاکبود از منطقه سنجابی کرمانشاه بوده و سابقه خدمت در در وزارت کشور و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دارد.

وی دارای مدرک تحصیلی دکترا علوم سیاسی بوده و بیش از این نیز به عنوان عضو هیئت علمی در دانشگاه‌های تهران به تدریس می‌پرداخت.

مدیرکل پارلمانی و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مدیرکل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،مدیرکل پارلمانی وامور مجلس وزارت کشور ، معاون معاون سیاسی وزارت کشور از جمله سوابق محمد حیدری است.

معاون اداره کل امور مرزی وزارت کشور ،رییس اداره امنیت وعمران وزارت کشور ،ریس اداره طرح وبرنامه وزارت کشور ،ریس اداره مبارزه با قاچاق وزارت کشور ،کارشناس امور مرزی وزارت کشور، کارشناس سیاسی استانداری کرمانشاه از جمله دیگر سوابق اجرایی فرماندار جدید شهرستان دزفول است.

بیش از این حبیب اله آصفی به عنوان فرماندار ویژه شهرستان دزفول به خدمت می‌پرداخت و پس از آن و از بهمن ماه سال ۱۳۹۶ تا کنون، فرمانداری دزفول با سرپرست اداره می‌‌شد.

امیرعیسی زاده که پیش از این سابقه معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان را در کارنامه داشت از بهمن سال ۱۳۹۶ به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه دزفول انتخاب و به خدمت می‌پرداخت.

انتهای پیام/