سکوت عجیب نخبگان استان نسبت به بی توجهی اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان به حوزه جوانان

ماه هاست جوانان استان خوزستان نارضایتی خود را نسبت به عملکرد اداره کل ورزش و جوانان خوزستان از بی توجهی به حوزه جوانان استان و بی برنامگی در این حوزه اعلام‌ کرده اند.
عدم برگزاری جلسات تخصصی با جوانان و فعالان حوزه جوانان استان، عدم ساماندهی فعالیت های فراغتی مناسب برای نسل جوان، تقلیل جایگاه اداره کل ورزش و جوانان به اداره کل ورزش و عدم توجه به جوانان،
موجب بی انگیزگی شدید نسل جوان استان خوزستان شده است.
با نگاهی به سایت اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان و مراجعه به رویدادهای حوزه جوانان، بی برنامگی و بی توجهی این اداره کل در حوزه جوانان مشهود است. این موضوع تا آنجا پیش رفته که در دستگاه عریض و طویل ورزش و جوانان استان، جوانان بسیار کمتری وجود دارند و آنچه هم هست، فعالین حوزه ورزش هستند که با نگاه به جدول لیگ برتر فوتبال ایران و قعرنشینی و کسب نتایج ضعیف تیم های خوزستانی متوجه می‌شویم عملکرد مطلوبی نداشتند.
عجیب آنکه در چنین شرایطی که باید فعالان و نخبگان جوان استان خوزستان تلاش وافری برای رساندن صدایشان به مسئولین انجام دهند، نسبت به موضوعی با این اهمیت روزه سکوت اختیار کرده اند.

اینکه مسئولین استانی به آمارهای ارائه شده از سوی این اداره کل، استناد می کنند نشان می دهد یا آمار نمی دانند و یا از قدرت دست کاری آمارها برای فریبندگی آگاهی ندارند.

ورود نمایندگان استان خوزستان و شریعتی استاندار خوزستان که برچسب جوانی را یدک می کشد به حوزه ورزش و جوانان و بررسی عملکرد و اثربخشی فعالیت های این دستگاه نسبت به امور جوانان حداقل انتظار جوانان استان خوزستان می باشد.