اندیمشک آماده بازگشت زائران اربعین حسینی است

خورنا- پیمان جهانگیری اظهار داشت: بررسی‌های صورت گرفته بیش از ۶۰۰ هزار زائر اربعین استفاده از مسیرهای ریلی و جاده‌ای شهرستان اندیمشک رهسپار زیارت حرم‌های متبرک اهل بیت(ع) شده‌اند.

وی با بیان این که امسال کمیته خدمت رسانی به زائران اربعین شهرستان اندیمشک فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: امسال زائران اربعین به صورت روزانه با بیش از یک هزار دستگاه خودرو، وارد شهرستان اندیمشک شده و پس از آن مسیر معنوی خود را ادامه داده‌اند.

فرماندار اندیمشک با بیان این که اندیمشک در میان سه استان ایلام، لرستان و خوزستان قرار دارد، گفت: با توجه مسیرهای ریلی و جاده‌ای این شهرستان و هم چنین دسترسی مناسب اندیمشک به مرزهای مهران، شلمچه و چذابه، توجه به تأمین نیازهای زائران اربعین داخلی و خارجی در مسیر بازگشت به کشور، ضروری است.

جهانگیری بیان کرد: به همین جهت و با همکاری تمام بخش‌های اداری، اجرایی و فرهنگی شهرستان تمهیدات مورد نیاز زائران اربعین در مسیر بازگشت به کشور پیش بینی و فراهم شده و اندیمشک با بسیج تمام امکانات خود، آماده پذیرایی از عاشقان اهل بیت(ع) است.

وی افزود: هم چنین تاکنون بیش از ۲۵۰ هزار زائر اربعین با حضور در شهرستان اندیمشک از خدمات رفاهی حوزه اسکان این شهرستان بهره مند شده تا اندیمشک بار دیگر از خود نامی بزرگ و با افتخارتقویم و تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ثبت و جلوه گر کند.

فرماندار اندیمشک تصریح کرد: خدمت رسانی به زائران داخلی و خارجی اربعین تا پایان زمان بازگشت عاشقان اهل بیت(ع) ادامه و اندیمشک با تمام توان و ظرفیت و با بسیج تمام امکانات خود آماده پذیرایی از زائران این حماسه بزرگ و معنوی است.

انتهای پیام/