آغاز طرح پیش روی پازک در بین محلات آسیب خیز شهرستان هندیجان

به گزارش پایگاه خبری خورنا ماشالله مکتوفی رئیس اداره بهزیستی شهرستان هندیجان از آغاز طرح پیش روی “پازک (پیشگری اعتیاد زنان و کودکان) در بین محلات آسیب خیز در یکی از مناطق هندیجان و یکی از روستاهای پر آسیب مجاور خبر داد.

وی در ادامه افزود: این برنامه توسط کارشناس دوره دیده این حوزه خانم راضیه شنبدی نیا فعال اجتماعی و کارشناس ارشد جامعه شناسی در حال پیگیری و بررسی میباشد.

مکتوفی در ادامه خاطر نشان کرد: این طرح از جنبه های علمی ،اجتماعی ، اقتصادی ،بهداشتی و سایر اموری که با مردم ومحلات مورد نظر در ارتباط باشد مورد بررسی و کنکاش قرار گرفته است و راه های مقابله و پیشگیری از اعتیاد زنان و کودکان در آینده ای نه چندان دور به خانواده ها و محلات تحت سیطره این برنامه از راه های مختلف و به شیوه های گوناگون آموزش و مورد بررسی قرار میگیرد.

ماشاالله مکتوفی در پایان از استقبال محلات مورد نظر تشکر و قدردانی بعمل آورد و افزود: بدون شک پیشگیری در امر اعتیاد همیشه منظور نظر ارگانهای مربوطه بوده و هست و هر کدام به نوبه خود راهی جهت بهتر شدن و پیشگیری در این امر خطیر دارند و همچنین همانطور که همه میدانند سهل انگاری در این امر میتواند راه را برای آسیب های جدی تر و جبران ناپذیر تر در آینده برای افراد آسیب پذیر در وهله اول و بعد خانواده و جامعه به مراتب هموارتر نمایید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *