ورود کامیون به سطح شهر ممنوع!

اطلاعیه مشترک دادستانی و نیروی انتظامی شهرستان رامشیر قابل توجه دارندگان کامیون، تریلر، لودر، بیل های میکانیکی و سایر وسایل نقلیه سنگین راهسازی و ساختمانی در سطح شهر رامشیر

بنا به شکایت های متعدد شهروندان مبنی بر تردد بی رویه وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر که باعث خسارت به زیرساخت های مناطق مسکونی و سطوح خیابان ها، ایجاد آلودگی صوتی، سلب آمنیت و آسایش مردم، بسط آلودگی های زیست محیطی و مهم تر از همه تبدیل شهر به پارکینگ بزرگ وسایل نقلیه سنگین شده است نیروی انتظامی شهرستان رامشیر با همکاری شخص دادستان اقدام به صدور اطلاعیه ای ضربتی جهت جلوگیری از این هنجارشکنی ها نموده است.

در این اطلاعیه آمده است: کلیه دارندگان وسایل نقلیه سنگین و ماشین آلات راهسازی و ساختمانی باید ظرف ۴۸ساعت آینده نسبت به خروج وسائل و ماشین آلات خود از سطح شهر رامشیر و هدایت آن ها به سمت پارکینگ ها اقدام نمایند.

بدیهی ست در صورت بی اعتنایی نسبت به این اطلاعیه هرگونه تبعات ناشی از حضور و تردد ماشین های سنگین متوجه صاحبان آن ها بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت.

اطلاعیه مذکور در ساعات اولیه بامداد روز شنبه به تمام واحدهای گشت نیروی انتظامی در سطح شهر تسلیم شده تا در این راستا به جمع آوری، انتقال و اعمال قانون نسبت به وسائل نقلیه سنگین در سطح شهر مبادرت ورزند.