دستور وزیر برای تکمیل ۴۰ روزه جاده آبادان ماهشهر

خورنا: نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: با انعکاس گسترده اخبار حادثه دلخراش تصادف اخیر و همچنین پیگیری نمایندگان، وزاری نفت و راه و شهرسازی ۱۳ میلیارد تومان برای تکمیل و تسریع در احداث مسیر آبادان ماهشهر اختصاص دادند.

محمدسعید انصاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان ضمن تقدیر از پیگیری‌ها و پوشش خبری جدی خبرگزاری فارس در خصوص جاده آبادان ـ ماهشهر موسوم به جاده مرگ اظهار کرد: با تذکر جدی تمام نمایندگان استان و پیگیری سه نماینده آبادان در جلسه عصر روز گذشته نمایندگان این شهر با وزیر نفت، وی با اختصاص ۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل دو بانده کرده این مسیر موافقت کرد.

وی افزود: در این زمینه وزیر راه ضمن تامین قیر مورد نیاز برای آسفالت این جاده بلافاصله از پیمانکار این پروژه خواست که این طرح ظرف ۴۰ روز آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وزیر راه و شهرسازی همچنین مبلغ ۳۰ میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه اختصاص داد.

این مسئول تصریح کرد: جاده آبادان – ماهشهر به یک طلسم تبدیل شده و بیش از ۲۰ سال است که مردم وعده تکمیل و افتتاح این جاده بسیار هموار را می‌شنوند، ولی در عمل هیچ اتفاقی نیافتد.

انصاری گفت: نباید با سهل‌انگاری و بی‌توجهی برخی مدیران اعتماد مردم را از نظام مقدس جمهوری اسلامی که افتخارش خدمت به مردم مستضفع و محروم در روستاهای پیش افتاده است سلب کرد.

وی متذکر شد: این جاده باید ۱۰ سال پیش افتتاح می‌شد، اما دولت‌های سابق و حتی مدیران فعلی سهل‌انگاری کردند گذاشتند ده‌ها خون بیگناه در این مسیر کوتاه ریخته شود.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس اذعان داشت: امیدواریم وعده جدید وزیر راه و شهرسازی ظرف ۴۰ روز آینده تحقق یابد و طلسم این پروژه قدیمی شکسته شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *