تجمع بزرگ اربعین در اندیمشک برگزار می‌شود

خورنا- پیمان جهانگیری ، اظهار داشت: هم زمان با برگزاری راهپیمایی بزرگ و مردمی اربعین مردم شهر اندیمشک جلوه‌ی عشق و ارادت خود را به اهل بیت(ع) طنین انداز کرده‌اند.

وی افزود: با پیگیری شورای شهر و شهرداری اندیمشک آذین بندی فضای شهری به اجرا رسیده و هم چنین با همکاری بخش‌های مختلف فرهنگی و اداری شهرستان، ویژه برنامه‌های مختلف پاسداشت سوگوار. اربعین حسینی طراحی و برگزار شد.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: با هدف توسعه فرهنگ حسینی و تقویت ارزش‌های اسلامی و پاسداشت یاد و خاطر شهدای هشت سال دفاع مقدس، آیین بزرگ سوگواری اربعین در شهرستان اندیمشک برگزار می‌شود.

وی گفت: این آئین بزرگ و معنوی، سه شنبه هشتم آبان ماه و از ساعت ۹ صبح و با حضور پرشور مردم مؤمن و انقلابی اندیمشک و هزاران زائر داخلی و خارجی اهل بیت(ع) در مقبره شهدای گمنام شهر اندیمشک برگزار می‌شود.

جهانگیری بیان کرد: در این شور بزرگ و معنوی بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تجدید بیعت می‌شود.

وی با اشاره به حضور گسترده زائران داخلی و خارجی در اندیمشک، خاطر نشان. کرد: تاکنون ۶۰۰ هزار زائر اربعین داخلی و خارجی با حضور در اندیمشک و تردد از مسیرهای ریلی و جاده‌ای این شهرستان عبور و عازم کربلای معلی شدند.

فرماندار اندیمشک با اشاره به اینکه همچنین در این مدت بیش از ۲۰۰ هزار زائر اربعین خدمات رفاهی پذیرایی و اسکان زائران اربعین بهره‌مند شده و ۷۰ هزار نفر نیز در این شهرستان اسکان یافته‌اند، ادامه داد: شهرستان اندیمشک با تمام تجهیزات و توان خود زائران اهل بیت(ع) داخلی و خارجی است.

انتهای پیام/