پزشکان علیه پزشکان! تلاش برای خدمت‌رسانی یا طمع درآمد بیشتر؟/ خوزستان در خطر مهاجرت‌های اجباری متخصصان!/ مشکل بندر ماهشهر مدیران پروازی است نه پزشکان پروازی 

 

در روزهایی که بحث اساتید و مدیران پروازی داغ بود شاید کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد کسانی هم باشند که از عنوان «پروازی» برای حمله به متخصصان و پزشکان کاربلد بهره‌گیری کنند! آنهم درست در مقطعی که تَن خوزستان بیش از هر زمان دیگری بیمار کوچ‌های اجباری متخصصان است.

 

شاید پزشک، آن هم از نوع پروازی‌اش تنها ترکیب «پروازی» دار مثبتی‌ است که جایی برای چانه‌زنی باقی نمی‌گذارد، پزشکی که می‌تواند در هرجای دیگری نیز درآمد داشته باشد ولی از روی تعهد چندبار در ماه به خوزستان سفر می‌کند تا مرهمی باشد بر زخم‌های این مردم، با تهمت و تخریب، وادار می‌شود عطای خدمت را به لقایش ببخشد تا راهی باز شود برای پر شدن چشم طمع برخی دیگر.

 

این روزها در جای‌جای استان خوزستان به وفور شاهد چنین برخوردهایی بوده‌ایم و تازه‌ترین نمونه آن در بندرماهشهر در حال وقوع است. که در این مورد برخی‌ها عزم خود را جزم کرده که به صورت انحصاری به شهروندان این شهرستان خدمات دهند و پای پزشکان متخصصی که برای ارائه خدمات به شهر می‌آیند را قطع کنند.

 

جای سوال است که چه کسانی از انحصاری کردن این حرفه سود خواهند برد و چرا شبکه بهداشت بندر ماهشهر فکری که برای حل این موضوع که نمی‌کند هیچ …؟

 

این موارد اولین بار نیست که در این شهرستان رخ می‌دهد و تا به حال با سنگ‌اندازی پای متخصصان بومی دیگری را از این شهرستان بریده‌اند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس با اینکه اسم نیاوردید دقیقا می دانم در مورد دکتر فایضی خبر زدید چون مدتی هست که بعضی از سونوگرافهای تازه کار دنبال لغو مجوز ایشان در بندر ماهشهر هستند و ان هم فقط به این دلیل که تهران هم مجوز دارد .....فقط اینرا می دونم که دکتر فایضی صد پله از بقیه بالاتر هست و یک عده برای سود خودشان می خواهند مطب ایشان را تعطیل کنند ..