دیدار و تکریم خانواده های دو تن از جانبازان سرافراز جنگ تحمیلی در روستای کریم آباد از توابع شهرستان هندیجان

فضل اله ترحم|خورنا: جمعی از مسئولان شهرستان بندر ماهشهر و هندیجان با حضور در روستای کریم آباد و دیدار با خانواده های جانبازان سرافراز زعلان عبادی و الوان عبادی از آنان تجلیل کردند.

این دیدارها که در یک فضای معنوی با حضور حاج آقا غبیشیاوی امام جمعه شهرستان بندرماهشهر، سید خلیل حسینی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بندر ماهشهر، کورش مودت فرماندار شهرستان هندیجان، بوعذار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان هندیجان، فرمانده پایگاه بسیج هندیجان و تعدادی از پرسنل بنیاد شهید برگزار شد از فداکاری و ازخودگذشتگی این دو جانباز عزیز و خانواده هایشان تجلیل و تقدیر شد.

دیدارکنندگان ضمن استماع صحبتها و درد دلهای خانواده های محترم جانبازان و بررسی وضعیت مسکن و معیشت و نیز دلجویی از این عزیزان هدایایی به رسم یادبود از طرف بنیاد شهید به آنان تقدیم شد.

این گزارش می افزاید؛ خانواده های ایثارگر از اینکه بنیاد شهید و مسئولین به یاد آنان هستند و از آنان سرکشی می نمایند اظهار رضایت و خرسندی کردند.

هیئت بازدید کننده آن گاه در حسینه سیدالشهدا روستای ده ملا بزرگ از توابع هندیجان حضور یافته و در مراسم عزاداری سیدالشهدا شرکت کردند، در این مراسم امام جمعه شهرستان بندر ماهشهر به مرثیه خوانی و سخنرانی پرداخت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *