حسن تقوي گنجي مديرعامل پتروشيمي تندگويان در نمايشگاه بين اللمي ايران پلاست :

ایران پلاست فرصتی برای تعامل صنایع بالادست و پایین دست پتروشیمی

خورنا|باقر گل فر:دوازدهمین نمایشگاه ایران پلاست فرصتی است برای تعامل صنایع بالادستی و پایین دستی صنعت پتروشیمی تا این بخش ها در جریان آخرین وضع تولید، فروش و بازار قرار گیرند.

حسن تقوی گنجی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی تندگویان در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه را فرصتی برای کوتاه تر شدن تماس بین زنجیره های مختلف ارزش از جمله صنایع پلیمر دانست وگفت: این امر سبب می شود تا درجریان آخرین اطلاعات تولید و بازار فروش صنایع پلیمر و پلاستیک قرار بگیریم.

تقوی گنجی نمایشگاه ایران پلاست را فرصتی دانست تا شرکتهای خارجی در این نمایشگاه حضور یافته و با خریداران ایرانی خود وارد مذاکره شوند.

مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان با اشاره کیفیت بالای تولیدات پلیمر وصنایع پلاستیک ایران در منطقه اظهارکرد: مزیت نسبی ایران در بخش انرژی و ارزان بودن قیمت خوراک اولیه آن است؛ ضمن این که صنایع پایین دستی و بالادستی پتروشیمی طی سالهای اخیر از پیشرفت قابل قبولی برخوردار بوده اند و همه اینها باعث شده است تا محصولات ما به لحاظ دانش فنی و قیمت در مقایسه با محصولات منطقه مانند آسیا یا آسیای شرقی و خاورمیانه از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

وی تصریح کرد: طی سالهای اخیر ایران توانسته است جایگاه خوبی در صنعت پلیمر و پلاستیک منطقه کسب کند که برای حفظ این جایگاه چه به لحاظ کیفیت و چه از نظر ارزش صادرات اقدامات خوبی انجام شده و همین امر جذابیت صادرات این محصولات را افزایش داده است.