۵ طرح بهداشتی با حضور وزیر بهداشت در اندیمشک کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری رسید

خورنا- پیمان جهانگیری اظهار داشت: با توجه به نقش مهم جغرافیایی شهرستان اندیمشک باید برای دسترسی مطلوب شهروندان این شهرستان به خدمات حوزه بهداشت و درمان و تأمین نیازهای شهروندان بیش از گذشته تلاش و برنامه ریزی کرد.

وی با بیان این که با حضور وزیر بهداشت ۵ طرح بهداشتی و درمانی در شهرستان اندیمشک کلنگ زنی و به بهره برداری رسیده است، افزود: بهره برداری از اورژانس و درمانگاه تخصصی بیمارستان امام علی(ع) و بیمارستان درمان بستر کوی لور از جمله این طرح‌ها هستند.

فرماندار شهرستان اندیمشک با اشاره به این که هم چنین با حضور وزیر بهداشت عملیات اجرایی بخش مادر و کودک بیمارستان امام علی(ع) و بیمارستان فاطمه الزهرا(س) نیز آغاز شده است، عنوان کرد: بیمارستان جدید اندیمشک مطابق با آخرین استانداردهای روز کشور و با ظرفیت ۱۰۰ تخت ساخته و در کم‌ترین زمان ممکن به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان این که بیش از ۱۷ میلیارد ریال برای بهره برداری از درمانگاه تخصصی بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک اعتبار اختصاص یافته است، گفت: این طرح در فضایی به مساحت ۷۵۰ مترمربع تکمیل و با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسید.

جهانگیری با اشاره به بهره برداری از اورژانس جدید بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک، ادامه داد: این طرح نیز در مساحتی بالغ بر یک هزار و ۵۹۸ مترمربع وی اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد ریال عصر امروز افتتاح و گامی مهم در مسیر توسعه خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان، برداشته شد.

وی با اشاره به نیازهای مردم کوی لور در دسترسی به خدمات حوزه بهداشت و درمان، خاطرنشان کرد: برای بهره برداری از مرکز شبانه روزی کوی لور نیز، ۱۷ میلیارد ریال اعتبار اختصاص و این طرح نیز در مساحتی بالغ بر یک هزار و ۶۴۰ مترمربع به بهره برداری رسید.

فرماندار شهرستان اندیمشک با بیان این که توجه به توسعه خدمات حوزه بهداشت و درمان شهرستان ضروری است، ادامه داد: با پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس و مسئولان استانی و وزارت بهداشت رفع کمبودهای شهرستان در حوزه بهداشت و درمان و تأمین رضایت شهروندان به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به نقش مردم اندیمشک در هشت سال دفاع مقدس و رشادت‌های مردم این شهرستان در عرصه دفاع از حرم‌های اهل بیت(ع)، تصریح کرد: هم چنین با حضور وزیر بهداشت در نشست شورای اداری شهرستان، روند ارائه خدمات بهداشت و درمان در شهرستان و نیازهای شهروندان طرح و مورد بررسی قرار گرفت.

جهانگیری با بیان نیاز شهرستان در جذب پزشک متخصص، عنوان کرد: امیدواری به زودی و با پیگیری‌های صورت گرفته، پزشک مورد نیاز در شهرستان جذب و این مشکل و محرومیت اندیمشک رفع و به حداقل برسد و رضایت عمومی از خدمات ارائه شده، تقویت گردد.

انتهای پیام/