کمک های خیران مدرسه ساز از اعتبارات دولتی آموزش‌وپرورش بیشتر است

خرونا- محمد تقی‌زاده ظهر عصر امروز در آئین تجلیل از خیران مدرسه‌ساز در اندیمشک، راه برون رفت از مشکلات امروز کشور را شناخت امام حسین (ع) دانست و عنوان کرد: اقدام خیران بدون معرفت به راه و مباحث دینی امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: شناخت از راه امام حسین (ع) در تربیت و آموزش فرزندان به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه کشور کمک کرده و راه‌حل برون‌رفت مشکلات در حوزه‌های مختلف و رفع مشکلات جامعه است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان خوزستان، توجه به راه‌وسیره اهل‌بیت (ع) را عاملی برای ارتقای فرهنگ و حل مشکلات دانست و گفت: اعتبارات خیران در حوزه ساخت مدارس از اعتبارات دولتی آموزش‌وپرورش استان خوزستان بیشتر است.

وی با تاکید بر لزوم افزایش سهم کودکان با شرایط خاص جسمی از اعتبارات ملی گفت: باید سهم کودکان با شرایط خاص و دارای محدودیت‌های حرکتی با توجه به محدودیت‌ها و نیازها افزوده و نقش خیران نیز در توسعه فضای آموزشی مهم و تاثیرگذار خواهد بود.

تقی زاده گفت: منابع اعتباری آموزش‌وپرورش از سه طرح ملی، استانی و خیران است که اعتبار آورده خیران از اعتبارات دولتی و آموزش‌وپرورش در استان فراتر است و اقدام‌های بزرگ انجام می‌شود.