باز هم ناکامی دشمن در تخریب جریان متعهد

طنز/افشای اسناد تابلوی مدرسه فیضیه

اخیرا منابع موثقی به دست ما رسیده است که بیانگر توطئه ای بزرگ در جهت تخریب تنها جریان خداشناس کره زمین می‌باشد.
در این اسناد غیر قابل انکار که بنا به دلایلی امکان انتشار آنها نیست، مشخص میشود که بنیاد جورج سوروس با همکاری عوامل فتنه داخلی بویژه رئیس جمهور دوره خفت بار باصطلاح اصلاحات در صدد ضربه زدن به جریان پایداری است و از سالها پیش در حال طراحی یک توطئه‌ی ننگین بوده‌اند.

?در همین راستا یک منبع آگاه که نخواست فاشش نام شود اعلام کرد: سالها پیش فردی با کمک گروه‌های مذکور به مدرسه فیضیه نفوذ کرده و با فراگیری علوم حوزوی توانست برای خود در آن مدرسه جایگاهی دست و پا کند. این فرد حتی مدتی برای رفع شک اطرافیان، در یک مغازه دوچرخه سازی شاگردی کرده است!

?سپس این فرد نفوذی با هماهنگی سرویس های موصاد و گروه لوژستیک، فورمورولوژی و اورولوژی سرویس ام آی (نعوذ بالله)سیکس، در روز موعود، فرد مذکور را در لباس روحانیت به صف های اول تجمع هدایت می‌کنند. یک تابلو با شعاری کاملا درست اما نابهنگام! را آماده میکند. سپس یک فرد نفوذی دیگر جلوی دوربین را سد می کند تا نفر اول فرصت بالا آوردن تابلونوشته را داشته باشد. اینجا نوبت انجام ماموریت نفر سوم می‌رسد؛ دوربین از پیش آماده شده را سمت سوژه می‌گیرد و تمام! در کسری از ثانیه تصویر صحنه سازی شده، سر از بنگاه های سخن پراکنی بی بی سی و صدای إمریکا در می آورد و طبق معمول توسط پیاده نظام دشمن یعنی روزنامه‌ها و رسانه‌های زنجیره‌ای جریانات موسوم به اصلاحات و اعتدال و حتی برخی مرتجعین اصولگرایی بازتاب داده می‌شود.

?اما ماجرا به همین جا ختم نمیشود! یک ‘گاف’ بزرگ، همه رشته‌ها را پنبه می‌کند؛ شاید هم پنبه‌ها را رشته میکند! بهرحال، یک نوشته کوچک روی دسته پلاکارد، خودجوش بودن حرکت مذکور را نقش برآب می کند؛ آنجا که نوشته بود: “لطفا پس از پایان مراسم، تابلوها را تحویل دهید”

?هرچند دشمنان سعی داشتند با انتساب تابلوها به یک جریان خاص، گافشان را لاپوشانی کنند اما کارشناسان ما دریافتند که فونت آن نوشته دقیقا همان فونت زیرنویس شبکه فارسی زبان منوتو بوده و طبق تحقیقات متخصصین امور غرب شناسی و یهود از جمله دکتر حسن عباسی، رحیم پور ازغدی و استاد رائفی پور، همان خانم موفرفری و چندش‌آور بخش باصطلاح اتاق خبر آن را تایپ نموده است!

?اما آنچه در این میان مایه تاسف است، سقوط برخی خواص و یاران دیرین انقلاب بود که با فریب خوردن از این جریان سازی، فورا دست به محکومیت و اعلام برائت زده‌اند، غافل از اینکه ما بدون هیچ تعارفی، هر فردی را که از تنها جریان خداشناس و بهشت‌برو بر روی کره زمین( که قاعدتا ما هستیم) منحرف شود، براحتی پس زده و نامش را در ردیف ریزش‌ها مینویسیم!

?در پایان گفتنیست سرویس‌های مذکور در ماجرای مستر همفر و کشته سازی اغتشاشات ۸۸ نیز از این سناریوها بهره گرفته بودند!

✍زورنامه کِی؟هان؟