پیام بنیاد شهید و امور ایثارگران امیدیه بمناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی ایران

اسداله ترحم / خورنا – عرصه دفاع مقدس صحنه حضور مردان و زنان با ایمانی بود که با پیروی از تعالیم اسلام و تحت رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و با اراده ای پولادین توانستند حماسه ای به یاد ماندنی و جاودان از خود به یادگار بگذارند.

٢۶مرداد ماه یادآور بازگشت غرورآفرین انسان های آزاده ای است که به جمع خانواده های خود بازگشتند و به انتظار میلیون ها ایرانی پایان دادند.

در این روز شکیبایی خانواده های این آزادمردان به بار نشست و سال های نگرانی و شوق دیدار به پایان رسید و وعده ی الهی تحقق یافت: <و بشر الصابرین>.

در ٢۶ مرداد سال ١٣۶٩ اولین گروه آزادگان پس از سال ها اسارت در زندان ها و اسارتگاه های مخوف رژیم بعث عراق و تحمل شکنجه و دوری از عزیزان خویش قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند و به آغوش ملت بازگشتند.

آنان که مقاومت و عزتشان در برابر شکنجه ها و محدودیت ها پایدار ماند و به راستی که آنان سفیران انقلاب اسلامی بودند که با ایستادگی، بردباری و اراده ای راسخ توانستند پرچم آزادگی را به اهتزاز درآورند.

فداکاری و از جان گذشتگی های آزادگان حاکی از عظمت روحی، ایمان، اعتقاد و ولایت مداری انها بود.

بنیاد شهید و امور ایثارگران امیدیه، این روزبزرگ را به آزادگان سرافراز و خانواده آنها تبریک گفته و دعوت می نماید درمراسم گرامیداشت سالروز ورود آزادگان در روز جمعه ۹۷/۵/۲۶بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع قدس امیدیه حضور بهم رسانید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *