رئیس ستاد روحانی در خوزستان با اشاره به وضعیت انتصابات در خوزستان:

این وضعیت را پایان دهید

خورنا| سرویس سیاسی: بعضی انتصابات در خوزستان ما را بر آن داشت تا گفتگویی کوتاه با دکتر کهرام، رئیس ستاد دکتر روحانی در استان خوزستان در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم داشته باشیم.

?نظر کلی شما در مورد انتصابات دولت در استان پس از انتخابات چیست؟
واقعیت این است که در گذشته در استان خوزستان به صورت وسیعی از نیروهای جمنا و غیرهمسو با دولت استفاده کرده و در حال حاضر متاسفانه در بدنه دولت، ادارات کل و بخشداری ها و حراست ها نیروهای افراطی راست و جمنایی زیاد است، به طوری که عملا مشخص نیست در استان خوزستان کدام کاندیدا پیروز انتخابات بوده است. این مسئله از این لحاظ حائز اهمیت است که نیروهای جمنایی برای پیشبرد اهداف تشکیلات خود تلاش می کنند و وقعی به برنامه های دولت نمی نهند. هم چنین این نیروها خدمات دولت در استان خوزستان را برای مردم اطلاع رسانی نمی کنند و این خدمات را تبیین نمی کنند. انتظار میرود در این دولت دیگر از نیروهای معروف به اصولگرایی و جمنایی در انتصابات جدید دیگر استفاده نشود.

?با این حال، این انتصابات چه آفت هایی به همراه خواهد داشت؟
این مسئله باعث خواهد شد به تدریج اعتماد عمومی به دولت کاهش یابد، زیرا هر خدمتی هم دولت انجام دهد توسط این منتصبین به مردم اطلاع رسانی نمی شود و سر بزنگاه از این مسئله استفاده سوء خواهد شد و دولت را به شکست خواهد کشاند.

?آیا در زمینه انتصابات، رئیس جمهور هم نقطه نظراتی را به استانداران اعلام کرده است؟
ببینید وقتی آقای رئیس جمهور تاکید می کند که طرح های دولت، برای مردم تبیین شود طبیعتا باید این کار توسط افرادی صورت گیرد که با دولت همراه بوده اند و در پیروزی دولت موثر بوده اند. چرا طرح های بزرگی مانند جلوگیری از ریزگردها که هزینه های بسیار هنگفتی را به دولت تحمیل کرده است برای مردم بازگو نمی شوند. یا طرح بزرگ آبرسانی غدیر که خوشبختانه بخشی از آن به نتیجه رسید. هم چنین است پتروشیمی مسجد سلیمان که به نظر می رسد تا یک سال آینده به بهره برداری می رسد و حدود ۲۰۰۰ نفر اشتغال زایی دارد، تبلیغ نمیشود.

?چرا استفاده به خصوص از نیروهای جمنایی را اشتباه می دانید؟
این نیروها به دلیل نزدیکی فکری به تیم احمدی نژاد و مشایی، جوانان استان را ناامید خواهند کرد. چه معنی دارد که جوانانی پاک و آگاه در انتخابات به نفع دولت متحمل زحمات فراوان شوند و هرکدام از آنها پس از پیروزی نامزدشان در انتخابات مشاهده کنند که طرفداران احمدی نژاد و مشایی انتصاب می شوند. این مسئله ناامیدی برای جوانان مثل سم است و برای دولت حتما ویرانگر خواهد بود.

?حرف پایانی آقای دکتر؟
از استاندار محترم خوزستان و تیم دولت در این استان موکدا خواستاریم از این انتصابات جمنایی و احمدی نژادی دست بردارد و با دست خود تدبیر و امید در این استان را خفه نکند. چرا که در این صورت نه از تاک نشان ماند و نه از تاک‌نشان. در ضمن اعلام میکنیم در دولت اصولگرا و جمنایی احمدی نژاد از نیروهای اعتدالگرا و اصلاح طلب استفاده ای نشد و هر چه توانستند از نیروهای تند رو وارد بدنه دولت کردند که همانها الان بیشتر ایجاد یاس میکنند.
از مدیران استانی در دولت روحانی انتظار میرود کارهای اجرایی دولت در استان را برای مردم بیشتر تبیین کنند چرا کاری که در دولت روحانی در حال انجام است به نام بعضی نمایندگان غیرهمسو با دولت تمام میشود. چرا نمایندگان اینهمه در انتصابات افراد غیرهمسو با دولت دخالت میکنند و باعث میشوند افراد اصولگرا و بی تدبیر در مدیریت ها استفاده شوند و بعد ایجاد نا امیدی نمایند. همین نمایندگان در استان به انتصابات مشغولند بعد میروند و سئوال از رییس را هم امضا میکنند. به این وضع در استان باید پایان داد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • امید نوش دارو بعد از مرگ سهراب حالا که چیزی به عمر دولت نمانده اقای کهرام یادش اومده اعتراض کنه حالا که تمام نیروهای ستاد روحانی سرخورده و به گوشه ای خزیده اند و رقیبان به ریششان خندیده اند ممنون اقای کهرام زحمت نکشید و در تهران خوش باشید