به بهانه امضای طرح سوال از رئیس جمهور توسط نماینده بندرماهشهر

علی پورجعفر فعال اجتماعی بندر ماهشهر به بهانه امضای طرح سوال از رئیس جمهور توسط نماینده حوزه انتخابیه یاداشتی نوشت، متن این یاداشت به شرح ذیل است:

طرح سوال از رئیس جمهور بالاخره در مسیر اجرا قرار گرفت و به زودی دکتر روحانی با حضور در مجلس به دفاع از عملکرد خود و سخن از ناگفته ها می‌پردازد.

در میان اسامی نمایندگان امضا کننده طرح، نام علی گلمردای نماینده محترم مردم ماهشهر نیز به چشم می‌خورد.فارغ از انگیزه ها و اهداف این نماینده محترم در همراهی با طیف عمدتاً تندرو موسوم به جبهه پایداری و نزدیکان آنها در ایجاد چالش با رئیس جمهور و طرح سوال، آنچه مهم است پاسخ علی گلمرادی به مردم منطقه خود درباره مزایا و منافع حضور در کنار این جبهه تندرو است.حضوری که بلاشک در مدت باقیمانده از مجلس می‌تواند منجر به ارتباط نامناسب دولتیان با نمایندگان امضا کننده طرح شود.

نمایندگانی که عمدتاً از نخستین روزهای تشکیل دولت دوازدهم با شمشیرهای آخته به استقبال حسن روحانی رفتند.
اما آنچه برای نگارنده بیش از همه موضاعات گفته شده مهم است، برداشت آزاد از یک ضرب المثل اصیل ایرانی ست؛ یک سوزن به خودت بزن یک جوالدوز به دیگران.

جناب آقای نماینده هنگامی که طرح سوال از رئیس جمهور را درباره عدم پایبندی به شعارهای انتخاباتی و وعده های اقتصادی امضا کردید آیا از خودتان پرسیدید خودم چقدر به شعارها و وعده هایم عمل کردم؟ آیا از ذهنتان گذشت که مردم حوزه انتخابیه شما اگر قادر به طرح سوال از شما بودند تاکنون چندبار شما را مواخذه می‌کردند؟!
خوشبختانه به یُمن وجود فضای مجازی، تمام و کمالِ فیلم‌های انتخاباتی شما در دسترس مردم منطقه است و قطعا برخی همچو بنده حقیر هرازگاهی آنها را مرور می‌کنند.خاطرتان هست قرار بود گوش مدیران پروازی تهران نشین پتروشیمی‌ها را همان پای هواپیما بپیچانید و بازگردانیدشان به تهران؟

خاطر مبارکتان هست قرار بود از لحاظ اقتصادی و عمرانی معادل همه ۹دوره گذشته کار کنید و اشتغال را در استان بی نظیر کنید؟ ماجرای وعده‌های بی‌شمار به مردم هندیجان درباره آب و اسکله و مناطق آزاد و جاده و غیره چطور؟ راستی به نظرتان اکنون و در شرایط خطیر کشور و منطقه و پس از حوادث ناگوار فلان‌شهر، هنوز هم تصور می‌کنید مسولان وزارت کشور اجازه می‌دهند چند صباحی دیگر با طرح شعار جدایی سربندر از بندرماهشهر به صدر اخبار بروید؟ خاطرتان هست در هر کوی و برزن کدام سخن گهربار شهید چمران را بازگو می‌کردید؟

جناب آقای گلمرادی خوب یا بد سال آتی، انتخابات مجلس بعد فرا می‌رسد و شما در محک سخت‌ترین آزمون‌تان قرار میگیرید و همان مردم خاموش و رسا با یک تکه کاغذ، تمام وعده‌های شما را قضاوت می‌کنند.امیدوارم در زمان کوتاه باقی مانده بکوشید دل آنها را بدست آورید.