مدیرعامل شهرکهای صنعتی خوزستان:

افزون بر ۳۵ هکتار زمین در سطح شهرکها و نواحی صنعتی خوزستان به سرمایه گذاران واگذار شد

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان از انعقاد 55 قرارداد واگذاری حق انتفاع زمین از ابتدای سال جاری تاکنون با متقاضیان سرمایه گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

خورنا- به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان، اخلاق محمدیان اظهار کرد: در قالب این قراردادها تا پایان دوازدهم مرداد ماه سال جاری،  ۳۵٫۵ هکتار زمین در سطح شهرکها و نواحی صنعتی استان به متقاضیان واگذار شده است و با توجه به صدور جواز تأسیس و شروع مراحل ساخت و ساز انتظار می رود هرچه زودتر به مرحله بهره برداری و راه اندازی خط تولید واحد تولیدی خود برسند.

وی تصریح کرد: بر اساس آنچه در جواز تاسیس قید شده است اشتغال ایجاد شده توسط این قراردادها ۹۵۷ نفر خواهد بود و بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی استان صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان یادآور شد: تا پایان دوازدهم مرداد سال گذشته، تعداد قراردادهای منعقد شده با متقاضیان ۲۸ فقره و مساحت واگذار شده ۵/۶ هکتار ، تعداد اشتغال ایجاد شده بر اساس جواز تاسیس در آن بازه زمانی ۳۱۸ نفر با سرمایه گذاری ۴۱٫۵ میلیارد تومان بوده است.

یادآور می شود بیشترین تقاضای سرمایه گذاری مربوط به شهرکها و نواحی صنعتی واقع در شمال و مرکز استان است.