خودسوزی در خرمشهر

عباس مدحجی : یکی از شهروندان خرمشهری که روز گذشته در اثر فقر اقدام به خودسوزی کرده بود برای انجام مراحل درمان به اهواز اعزام شد.

م.س متولد ۱۳۷۳ که بعلت فقر و وضعیت نامناسب معیشتی مدتی بود دچار افسردگی شده بود دیروز در منزل مادرش دست به خودسوزی زد.

سارا تاوان، مددکار اجتماعی که دوسال است وی را تحت نظر دارد به خبرنگار گفت: بسیار افسرده بود و اغلب برای مشاوره به ما مراجعه میکرد. چندبار هم با کارشناسان اجتماعی برای بررسی وضعیتش به منزلش مراجعه کرده بودیم. اخیرا کولر منزلشان سوخته بود و همسرش بحالت قهر منزلش را ترک کرده بود. طبق اطلاع خانواده ش، وی از بیکاری برای امرار معاش در بازار جوجه رنگی میفروخت یا ضایعات جمع میکرد. جوان بیست و چهار ساله ای که پدرش هم جانباز شیمیایی جنگ است.

این مددکار اجتماعی افزود: ظاهرا چند روزی بود که از خرمشهر پیاده به ابادان میرفت برای فروش ضایعات و بدون هیچ فروشی و پولی به خانه باز میگشت. دیروز ساعت دو ظهر که به منزل باز میگردد در همان حیاط ، روی خود بنزین ریخته و در اثر ناراحتی و فقر و فشار روانی خود را به آتش میکشد.
طبق اظهارات خانواده وی ، خواهر و مادرش که شاهد صحنه بودند ، اورا به بیمارستان خرمشهرم منتقل کرده که از آنجا هم به اهواز اعزام میشود.

وی اکنون در بخش ICU بیمارستان طالقانی اهواز بستری ست. اطلاعات فوق با اطلاع و رضایت خانواده ی م س در اختیار خبرنگار قرار داده شده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *