کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان برای دومین بار بر سکوی واحد نمونه صنعتی در استان خوزستان قرار گرفت

میثاق حاجتی | خورنا: امروز کار گران ومهندسین کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان دستمزد زحمات وخدمات شبانه روزی خود را با دریافت لوح زرین و تندیس واحد نمونه صنعتی در استان خوزستان را گرفتند.

این لوح که به امضا استاندارخوزستان دکتر شریعتی ومدیران کل شرکت شهرکهای صنعتی وسازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان رسیده است طی همایشی که در مورخ سوم مرداد بمنظور تجلیل از واحدهای صنعتی وکار آفرینان نمونه استان برگزار شده بود به مدیر عامل این کارخانه اهدا گردید.

این لوح وتندیس بواسطه ی تلاشها وهمت های بلندی بوده است که برگرفته از روح انقلابی وجهادی درجهت تحقق فرامین مقام معظم رهبری در راستای تکیه بر اقتصاد مقاومتی و توسعه پایدار وهمچنین رونق تولید داخلی بوده است.

قابل ذکر است احداث کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان در دشت ذیلایی با سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اهداف محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال پایدار و محقق شدن برنامه توسعه صنعت آلومینیوم کشور در اسفند ماه ۱۳۹۳کلنگ آن بر زمین نشانده شد ودر دی ماه ۹۶فاز اول ان که تولید انواع پروفیل است رسما به بهره برداری رسید.

درصورت به میدان آمدن همت های مسئولان استان و شهرستان وجذب سرمایه گذار درجهت راه اندازی صنایع پایین دستی این صنعت اشتغال زا بدون شک بیش از پنج هزار فرصت شغلی می توان برای جوانان جویای کار این مرز وبوم فراهم نمود.مطابق برنامه توسعه وتکمیل فرایند زنجیره ای این کارخانه فاز دوم آن در یکی دوماه آینده آغاز خواهد گردید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *