پیام مشترک رییس شورای اسلامی شهر و شهردار بندرماهشهر بمناسبت روز محیط بان

باسمه تعالی
نامگذاری روز خجسته میلاد باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت وولایت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) که بنام ضامن آهو و روز محیط بان مزین شده است،فرصت مغتنمی است که از زحمات و تلاش های طاقت فرسای محیط بانان عزیز که حافظان راستین عرصه ها و مواهب لایزال الهی هستند و به عنوان پاسداران طبیعت با عشق ، علاقه وشجاعت از عرصه های طبیعی و زیست بوم های حیات بخش استان و گونه های گیاهی و جانوری و ارزش های تنوع زیستی حفاظت و حراست می نمایند تشکر و قدردانی نماییم.

محیط بانان در بدترین شرایط اقلیمی وطاقت فرسا و با کمترین امکانات و تجهیزات از عرصه های طبیعی از جمله حیات وحش جنگل ها , تالابها ,تنوع زیستی و گیاهی پاسداری می نمایند.

بی شک تلاش محیط بانان موجب اعمال حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی بر حفظ منابع طبیعی و ملی کشور را بعنوان مهمترین عامل توسعه فراهم می آورد.

از این رو این مناسبت بهانه ای است تا ضمن تبریک میلاد سراسر نور وسرور حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) از تلاشهای شبانه روزی محیط بانان این پاسداران و حافظان محیط زیست و تمامی تلاشگران عرصه خدمتگزاری به طبیعت و دوستداران محیط زیست که سرسبزی ایران اسلامی همواره مرهون جانفشانی و ایثار آنان بوده تقدیر و تشکر نموده ، یاد و خاطره محیط بانان و شهدای محیط زیست که با خون خود طبیعت سبز ایران اسلامی را آبیاری نمودند و در صیانت از ارزش های لایزال الهی جان خود را نثار کردند، گرامی می داریم. از درگاه ایزد منان برای کلیه محیط بانان آرزوی سعادت سلامتی و توفیق روز افزون در راه پاسداری و حفاظت از محیط زیست را آرزومندیم.

ناصر فیصلی زاده رییس شورای اسلامی شهر
مجاهد نظارات شهرداربندرماهشهر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *