رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد

دستور تحویل موقت بیمارستان ابوذر اهواز صادر شده است

خورنا_ ایرج نظری با اشاره به این که دستور تحویل موقت بیمارستان ابوذر اهواز به ساختمان جدید صادر شده است، اظهارد کرد: با پیگیری های انجام شده این واحد بهداشتی به زودی تکمیل و به بهره برداری کامل می رسد.

وی با بیان این که بیمارستان ابوذر اهواز با پیگیری مجریان و مسئولان طرح و حمایت وزارت بهداشت و با همکاری بنیاد مستضعفین کار ساخت و تجهیز بیمارستان جدید ابوذر به پایان رسیده است، افزود: هم چنین با قول مساعد اقای دکتر سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضفین کشور و در یک تفاهم نامه جدید، بخش های دیگری نیز به بیمارستان ابوذر اهواز اضافه می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به این که با تکمیل بیمارستان ابوذر اهواز، خدمت رسانی به شهروندان در بزرگ ترین مرکز تخصصی و فوق تخصصی اطفال در جنوب غرب کشور، توسعه می یابد، عنوان کرد: با تکمیل و بهره برداری کامل بیمارستان ابوذر اهواز، بسیاری از مشکلات مردم استان و استان های مجاور نیز، رفع می شود.

وی با بیان این که در حادثه دیروز هیچ گونه آسیبی به مراجعین ببمارستان نرسیده است، گفت: با پیگیری مسئولان بیمارستان و در کمترین زمان ممکن، فعالیت تمام واحد فوریت های پزشکی، آغاز و خدمت رسانی به شهروندان ادامه دارد.

انتهای پیام/