دفاع تمام قد بیرانوند از عملکرد قمر

محسن بیرانوند در جلسه با رؤسای هیئت‌های ورزشی از عملکرد منصور قمر فرماندار سابق این شهرستان دفاع کرد.

بیرانوند در پاسخ به گلایه یکی از رؤسای هیئت‌های ورزشی مبنی بر عدم تحقق وعده‌های قمر گفت: از آنجایی که همکارم در این جلسه حضور ندارد بنده موظف به دفاع از او هستم.

وی ادامه داد: برخی اوقات وعده‌هایی داده می‌شود و پیگیری‌هایی نیز صورت می‌گیرد که به دلیل بعضی شرایط ناخواسته این وعده‌ها محقق نمی‌شود.

فرماندار بندر ماهشهر تصریح کرد: این موضوع را در ماجرای برجام نیز شاهد بودیم. دولت وعده داد با تحقق برجام مشکلات حل شود اما با خلف وعده آمریکا شرایط به گونه‌ای دیگر رقم خورد.

بیرانوند افزود: در مورد پارک آبی مارون دکتر قمر تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر و فراوانی انجام داد اما به دلیل برخی کارشکنی‌ها و کشیدن موضوع به سازمان بازرسی این مسأله ناتمام ماند.

وی خاطرنشان کرد: در این موضوع قمر تمام تلاش خود را انجام داد و هیچ تقصیری در عدم تحقق احداث پارک آبی نداشت.

فرماندار بندر ماهشهر یادآور شد: در بحث راه‌اندازی رادیو ماهشهر نیز قمر تلاش‌های فراوانی به خرج داد و ۴۰۰ میلیون تومان نیز در این راه هزینه شد.

وی اظهار کرد: صدا و سیما در دوره بنده برای راه‌اندازی رادیو ۲ میلیارد و نیم دیگر طلب کرد که با این موضوع مخالفت کردم و اجازه ندادم پول این مردم خرج موضوعی شود که احتمال داشت با خلف وعده مجدد باز هم بدون نتیجه بماند.